Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ondanks dat de items niet meer verkocht worden is het niet bij wet verboden en is het een afspraak tussen importeurs,
Nieuw voer voor handelaren haha
Idd erg zonde, dit jaar zcker nog ff een paar boxen inslaan, maar voor die gene die het kunnen opbrengen om naar duitsland kunnen rijden daar zijn ze nog wel verkrijgbaarwel es waar in een kleinere variant, die worden daar in pakjes van 10 verkocht voor 2/3euro ofzo weet de prijs niet meer precies en heb ze vorig jaar gehad en de knal is net zo hard als de gene die je in NL kan kopen.
Weco flash bang is 2.99 per 10. Is duurder dan in nl, maar je moet wat. dit jaar haal ik er minstens 500 in nl nu het nog kan
Volgens mij is er over dit onderwerp nog niets helemaal zeker. Binnen de BPN is er iig het voorstel om de kleine single shots (de actieknallers) in de ban te gaan doen. Dit is echter nog een voorstel binnen de BPN. Daarbij zit de overheid hier ook niet echt op te wachten denk ik, maar goed...de tijd zal het uitwijzen....
Je hebt helemaal gelijk Nederlandsvuurwerk, zeker gezien het feit dat ze nu voor 20/25mm compound bijna hetzelfde vragen als 30mm bakken.
Die zijn er niet nederlandsvuurwerk.....het jaar dat de fluitpijlen eruit gingen was er slechts 1 slachtoffer (is er alsnog 1 teveel btw).