Klein vuurwerk grabbelton

Pietje PYRO

VWC lid
Beste kruitmaten,

Dit jaar wil ik voor de kinderen in de straat een vuurwerk grabbelton maken. Een emmer (met deksel) waaruit de kids een stukje vuurwerk mogen kiezen. Vervolgens steken we op een veilige manier dat vuurwerk af.
Een leuk interactief stukje plezier met de kinderen leek me zo.

Welk klein vuurwerk mag volgens jullie dan niet ontbreken?
IMG_0848.jpeg

Beste kruitmaten,

Dit jaar wil ik voor de kinderen in de straat een vuurwerk grabbelton maken. Een emmer (met deksel) waaruit de kids een stukje vuurwerk mogen kiezen. Vervolgens steken we op een veilige manier dat vuurwerk af.

Dat is een leuk idee Pietje. Wil je dat met F1 doen of met klein F2 spul?

Beste kruitmaten,

Bekijk bijlage 1809673
Zena knettertonnetjes, altijd grappig voor de kleinsten met een lange afspeelduur!

Ik zou zeker proberen om wat Funke Cuckoo Cuckoo, Geysir en Hollenfeuer toe te voegen. Alles wat draait en vliegt doet het altijd erg goed bij kinderen dus grondbloemen en stijgtollen mogen zeker niet ontbreken.

Mooie tips!
Zelf dacht ik nog aan Blaster - Wolff, wat cat 1 fonteinen, een meterpakket oid, Orcs, Tha Bomb en al dat moois.
Funke stijgtollen zijn natuurlijk geweldig maar helaas voor mij buiten bereik.

Links en rechts kom je nog wel es draaizonnen tegen. Moet je natuurlijk wel een net paaltje oid hebben :thumbup:

Edit: ah @GMP was me voor hehe
Hout, hamer en een bijpassende spijker als die niet bij de draaizon zit.

Wel oppassen hè bij het gebruik. Niet op je vingers slaan bij het monteren van de draaizon anders wordt er weer een turfje achter de vuurwerk slachtoffers gezet op de SEH of HAP 🙃.

Back
Bovenaan