Klasek komt naar Nederland!

Heb het hele filmpje door gekeken en sommige producten ken ik al. Kan niks anders zeggen dan dat het echt belabberde kwaliteit is. Sinds de nieuwe CE regelgeving hebben ze echt een switch gemaakt van kwaliteit naar goedkope meuk. Rommelige, goedkope effecten en waar je dan vervolgens wel de hoofdprijs voor moet betalen. Alleen de Dum Bum 20mm vind ik nog interessant.

klasek was altijd al wat minder als de rest vind ik.
die 100s bakkies waren wel heel goed

Dum Bum Single Shots zijn wel erg vet maar zal hier wel niet te verkrijgen zijn,alhoewel hij wel in de vuurwerkbied staat vermeld

Dit is niet vergelijkbaar met topmerken zoals evo pangu en funke. Rommeliger en lang niet zulke kwaliteit

Kan er nou niet warm van worden, eigenlijk is t totaalplaatje t gewoon net niet...(labels, uitwerking, prijzen) ...mijn mening:cool:

Prijzen op een ander forum gezien, belachelijk hoog. Moeten flink in de aanbieding komen bij een winkel mocht dit interessant willen worden voor ons. Vooralsnog is het alleen de naam die het interessant maakt.

Klopt helaas, Piromax bijvoorbeeld is helaas ook zelfs in freakacties nog belachelijk duur vergeleken met andere Nederlandse topimporteurs als Pangu en VuurwerkMania!

Herkenbare naam voor de jeugd maar ik vraag me af of dit daadwerkelijk nog wat kan toevoegen en dan met hele hoge prijzen schiet niet op. De markt hier is verzadigd, en kwaliteit van huidige merken erg hoog!

Moet eerlijk toegeven dat dit een erg dikke cake is:

In de freakactie gezien voor €18,95 en er zit 400 gram in. Voor dat geld echt zeker te doen!

Moet eerlijk toegeven dat dit een erg dikke cake is:

In de freakactie gezien voor €18,95 en er zit 400 gram in. Voor dat geld echt zeker te doen!

Die had ik ook al gezien. Echt een mooi ding als die zo ook daadwerkelijk in de straat is.

Klopt. En daarnaast (ja, er is meer) vind ik de labels en namen ook verwarrend en nietszeggend.

Nog steeds geen nieuwe dealers zo lijkt het. Iemand die weet hoe het staat met de uitrol van Klasek in NL? is stil hier, idem Eurostar.

Laatst bewerkt:
Zou het een foutje of een door beide partijen besloten actie zijn? Ik ben ook benieuwd of er nieuwe producten bij komen, en of de oude producten in dezelfde kwaliteit op de markt blijven.

Back
Bovenaan