Kingstown Hangover [Uitloop 2023]

Zeer dikke box!!!!

Mooi ook live gezien vandaag en net besteld voor 92€ waar de 20% gratis vuurwerk al vanaf gehaald is. Hoop alleen wel dat de 3e cake de juiste kleur heeft (roze) maar ook met twee x geel fantastisch.

Wat een doos, wat een burst en wat een heldere kleuren!

Laatst bewerkt:
Mooi ook live gezien vandaag en net besteld voor 92€ incl 20% gratis vuurwerk. Hoop alleen wel dat de 3e cake de juiste kleur heeft (roze) maar ook met twee x geel fantastisch.

Wat een doos, wat een barst en wat een heldere kleuren!

Waar heb je die besteld voor dat geld als ik vragen mag ?

Zeer dikke box!!!!

Ik geloof niet dat dit productie is. Denk dat je hier in de maling genomen wordt. De Kingstown Hangover hier lijkt wel erg op die van op de begin pagina(een sample dus). Productie is eerder zoals films op de vorige pagina's. Nog steeds een heel mooi blok met grotere heldere sterren, maar niet de spreiding die je op film hebt staan. Of het moet een nieuwe batch zijn, maar dit denk haast wel zeker dat je hem niet zo krijgt in de straat.

Ik geloof niet dat dit productie is. Denk dat je hier in de maling genomen wordt. De Kingstown Hangover hier lijkt wel erg op die van op de begin pagina(een sample dus). Productie is eerder zoals films op de vorige pagina's. Nog steeds een heel mooi blok met grotere heldere sterren, maar niet de spreiding die je op film hebt staan. Of het moet een nieuwe batch zijn, maar dit denk haast wel zeker dat je hem niet zo krijgt in de straat.
Het weer was wel perfect, dit komt de spreiding en het goud zeker ten goede.

Alles wat huisman afgelopen avond geschoten heeft is productie versie :) is duidelijk omgeroepen en ook ze hebben zelfs alles enkel geschoten om beter beeld te kijken wat je ook in de straat hebt :)

Ziet er goed uit, er zijn mensen hier die kunnen bevestigen of dit productie was.
Ultimate chry zou je dat ook kunnen zeggen maar is ook productie

Mwa ga er van uit dat die van vanavond geen sample is, zou anders slordig zijn om 2x een gele variant er in te stoppen ipv de roze variant.

Rood - geel - roze - blauw is de officiële samenstelling

Voor de geïnteresseerden,

Box is te koop bij vuurwerk riezebos (Amersfoort) 119€ +20% gratis. (Omgerend dus z'n 92/94€)

Ik heb de productie nu tig keer mee gemaakt, de spreiding valt juist zelfs wat tegen voor 30mm in vergelijking met de 25mm Armageddon bijvoorbeeld als je Vuurwerkkoning z'n filmpjes kijkt. Maar in real maakt dat niks uit want de burst is zéér hard en de kleuren mooi fel. Ik geloof zeker wel dat dit productie is, hij komt hier over hoe ik 'm het hele jaar al heb gezien op meerdere shows ( vorig jaar ook ).

Er werd verteld dat dit productie is :shy: Wellicht lag deze al 2 jaar te drogen in de bunker? In de finale waren ook boxen geschoten met dezelfde harde bursts en spreiding, dus het is zeker mogelijk. Blij dat ik deze 2 jaar geleden heb besteld en hopelijk over 13 dagen kan afhalen. En dan gaan we het meemaken :angel:

Alles wat huisman afgelopen avond geschoten heeft is productie versie :) is duidelijk omgeroepen en ook ze hebben zelfs alles enkel geschoten om beter beeld te kijken wat je ook in de straat hebt :)

En toch geloof ik het niet :p

Zie bijvoorbeeld dit filmpje op 24:00. Ook productie.

Of deze. Ook dit jaar en 3x geschoten zelfs op 09:24

Leuk he zo'n discussie. Zonder gekkigheid. De verschillen zijn te groot. De Kingstown van Huisman lijkt sprekend op het soort uit de startpost waar het goud een veel te goede spreiding heeft (was het maar waar). Sample dus. Als het toch productie is dan is het echt hebben hebben hebben, maar dan is het wel de nieuwe batch

Ik zie inderdaad wat je bedoelt met de verschillen. Ik ben zelf geen camera expert maar zie wel natuurlijk dat op beide filmpjes die je stuurde de afstand tot het geschoten vuurwerk drastisch groter is dan de aantal meters dan dat wijervanaf stonden. Als ik kijk op YouTube met straatfilms zie ik wel echt gewoon gelijkenis in degene van vanavond.

Ik zie inderdaad wat je bedoelt met de verschillen. Ik ben zelf geen camera expert maar zie wel natuurlijk dat op beide filmpjes die je stuurde de afstand tot het geschoten vuurwerk drastisch groter is dan de aantal meters dan dat wijervanaf stonden. Als ik kijk op YouTube met straatfilms zie ik wel echt gewoon gelijkenis in degene van vanavond.

Ik gun werkelijk iedereen de Kingstown die bij Huisman is geschoten, hem zo in de straat krijgen. We zijn immers allemaal liefhebbers hier toch? :) Echter blijf ik bij mijn mening en vond ik dat nodig te posten gezien mijn ervaring (en de ervaringen van anderen) toch echt anders is/was. Zie post #139 bijvoorbeeld. Hoe dan ook: productie of sample. De burst bij beide is heerlijk, de gekleurde sterren zijn subliem en prachtig om te zien! Alleen heb qua spreiding van het goud niet de verwachtingen als het exemplaar bij Huisman (is mijn advies). Mocht dat toch wel zo uitpakken dan is het echt hebben hebben hebben zoals ik zei

Filmpje van de productieversie:

Op de demo vorig jaar september werd toch ook productie geschoten of nu toch weer niet?

Vind het getoonde op jou video wat minder verfijnd overkomen, kleuren wat minder fel en diep en net effe wat tammer. Maja blijft lastig op video en vorig jaar gingen er ook 2 tegelijk.

Wil deze zelf eerst eens op demo zien, dat zal duidelijkheid geven.

In vergelijking met wat ik vorig jaar op de demo zag, deze video.

Burstduo, ik ben het compleet met je eens echter geloof ik niet dat Huisman ons onjuist informeerd over het feit dat dit een productieversie is en geen sample. Grote kans dat er in de batch kleine verschillen zitten in de burst, 1.9 of 2.2 gram burst of een net wat betere batch flash kan een enorm verschil maken in dit soort boxen. Het is naar mijn mening inmiddels een feit dat de box wisselend presteert, niet negatief bedoeld. De mindere versie is voor Nederlandse begrippen nog steeds een zeer goede box echter is de versie met de net wat grotere spreiding gewoon een top 10 product.

Deze box gaat de gemoederen nog wel even bezig houden.

Laatst bewerkt:
Ik laat mij de 31e verrassen hoe die presteert in de straat. Ik snap BurstDuo zijn punt echter wel. Vorig jaar bij de demo in Holten gezien op een behoorlijke afstand, als ik die herinnering vergelijk met hoe mijn exemplaar presteerde in de straat dan was de burst aanzienlijk minder

Alle Kingstown Hangovers die ik zelf live heb mogen ervaren op demo’s en dergelijke waren productie. Ik heb de productieversies allemaal ervaren zoals op de video van Vuurwerkkoning. Uiteraard zouden er verschillen kunnen zitten tussen batches, maar dit is wat mij betreft een van de beste compounds en daarom kijk ik er al een kleine twee jaar naar uit om deze topper over twee weken op te halen.

Ik laat mij de 31e verrassen hoe die presteert in de straat. Ik snap BurstDuo zijn punt echter wel. Vorig jaar bij de demo in Holten gezien op een behoorlijke afstand, als ik die herinnering vergelijk met hoe mijn exemplaar presteerde in de straat dan was de burst aanzienlijk minder

Die in Holten heb ik zelf nog uitgepakt bij het helpen van de show toen daar zaten geen samples bij.

Back
Bovenaan