Vuurwerkkoning
VWC lid
Zeer dikke box!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zeer dikke box!!!!
Mooi ook live gezien vandaag en net besteld voor 92€ incl 20% gratis vuurwerk. Hoop alleen wel dat de 3e cake de juiste kleur heeft (roze) maar ook met twee x geel fantastisch.
Wat een doos, wat een barst en wat een heldere kleuren!
Zeer dikke box!!!!
Het weer was wel perfect, dit komt de spreiding en het goud zeker ten goede.Ik geloof niet dat dit productie is. Denk dat je hier in de maling genomen wordt. De Kingstown Hangover hier lijkt wel erg op die van op de begin pagina(een sample dus). Productie is eerder zoals films op de vorige pagina's. Nog steeds een heel mooi blok met grotere heldere sterren, maar niet de spreiding die je op film hebt staan. Of het moet een nieuwe batch zijn, maar dit denk haast wel zeker dat je hem niet zo krijgt in de straat.
Ik geloof niet dat dit productie is. Denk dat je hier in de maling genomen wordt. De Kingstown Hangover hier lijkt wel erg op die van op de begin pagina(een sample dus). Productie is eerder zoals films op de vorige pagina's. Nog steeds een heel mooi blok met grotere heldere sterren, maar niet de spreiding die je op film hebt staan. Of het moet een nieuwe batch zijn, maar dit denk haast wel zeker dat je hem niet zo krijgt in de straat.
Ik geloof niet dat dit productie is. Denk dat je hier in de maling genomen wordt. De Kingstown Hangover hier lijkt wel erg op die van op de begin pagina(een sample dus). Productie is eerder zoals films op de vorige pagina's. Nog steeds een heel mooi blok met grotere heldere sterren, maar niet de spreiding die je op film hebt staan. Of het moet een nieuwe batch zijn, maar dit denk haast wel zeker dat je hem niet zo krijgt in de straat.
Alles wat huisman afgelopen avond geschoten heeft is productie versieis duidelijk omgeroepen en ook ze hebben zelfs alles enkel geschoten om beter beeld te kijken wat je ook in de straat hebt
![]()
Ik zie inderdaad wat je bedoelt met de verschillen. Ik ben zelf geen camera expert maar zie wel natuurlijk dat op beide filmpjes die je stuurde de afstand tot het geschoten vuurwerk drastisch groter is dan de aantal meters dan dat wijervanaf stonden. Als ik kijk op YouTube met straatfilms zie ik wel echt gewoon gelijkenis in degene van vanavond.
Filmpje van de productieversie:
Op de demo vorig jaar september werd toch ook productie geschoten of nu toch weer niet?
Vind het getoonde op jou video wat minder verfijnd overkomen, kleuren wat minder fel en diep en net effe wat tammer. Maja blijft lastig op video en vorig jaar gingen er ook 2 tegelijk.
Wil deze zelf eerst eens op demo zien, dat zal duidelijkheid geven.
In vergelijking met wat ik vorig jaar op de demo zag, deze video.
Ik laat mij de 31e verrassen hoe die presteert in de straat. Ik snap BurstDuo zijn punt echter wel. Vorig jaar bij de demo in Holten gezien op een behoorlijke afstand, als ik die herinnering vergelijk met hoe mijn exemplaar presteerde in de straat dan was de burst aanzienlijk minder