Kingstown Hangover [Uitloop 2023]

Heel erg dik! Wat een mooie doffe bursts en dikke kleuren met al dat goud. Had hiervan ook eentje gekocht voor mijn ouders die het elders vierden, die waren ook erg enthousiast hierover.

Poh, wat een topper was dit ook zeg. Per 4 geschoten als pre-finale, maar wat een geweld! Genoten van top tot teen, dikke beuker, heldere kleuren, ontzettend bruut. Gelijk weer op de lijst!
Ah, bij riezenbos gehaald toevallig? Die had het over iemand die 4 van deze had haha. Ben benieuwd naar de film!

Wat een heerlijke bak. Schoot deze als laatste. Daarna volgde een luid applaus van de straat waarin in aan het stoken was.

Wat een bizar dikke bak was dit, burst, kleur spreiding, snelheid, top! Door de wind heb ik deze toch laten staan, maar later toch een gaatje kunnen vinden om ze te schieten. In tweevoud geschoten met de snowstorm en 2 Sunbeams 3. Vanaf 00:45

Tussen wat mindere blokken, veelal 25 mm tuurlijk ziet t er dan goed uit logisch. Zal niet zeggen dat ie slecht is misschien pak ik deze ook wel mee als ie onder de 100 zit, er is zoveel keuze.

Heerlijke box, één van de toppers in 30mm!

De kans dat je deze onder de 100 euro kunt pakken is erg klein, met een beetje geluk 110 tot 120.

Back
Bovenaan