Kingstown Hangover [Uitloop 2023]

Prachtige kleuren, boeketten ook meer dan prima maar vind hem wat te eentonig en mis een finale hierin...

Wat een bak zeg. helaas heeft vuurwerkduiven hem net voor mijn neus weggehaald bij ebbers :P
huisman staat die voor 149 net wat te duur.

Vorig jaar in de straat gezien, maar over drie dagen staat ie hier gewoon wéér te vlammen. Dat doe ik niet als een box slecht is! Dit is echt een DIJK van een compound.

Laatst bewerkt:
een van de toppers , echt een heerlijk bak mooie felle kleuren een nog betere burst grote spreiding en een lekker tempo

Poh, wat een topper was dit ook zeg. Per 4 geschoten als pre-finale, maar wat een geweld! Genoten van top tot teen, dikke beuker, heldere kleuren, ontzettend bruut. Gelijk weer op de lijst!

Ondanks de wind hier een prima uitwerking.
Tempo is perfect, boekketgrote goed en de hangtijd idem. Gewoon een topper dit van Magnum

Ondanks de wind hier een prima uitwerking.
Tempo is perfect, boekketgrote goed en de hangtijd idem. Gewoon een topper dit van Magnum

Echt een hele dikke bak zeg. Wat een topper van Magnum. Kleuren vond ik vooral vet, maar de borst en effect grote zijn ook erg goed. Op de lijst maar weer.

Back
Bovenaan