Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ziet er hier echt fenomenaal uitWel een bakje hoor....
Ik moet eerlijk bekennen dat deze box nog niet op de wensenlijst stond, ook niet na het zien van de beelden van de demo in september. Ik ga toch liever voor iets meer afwisseling. Maar deze geweldenaar heeft mij gisteravond in Holten echt compleet weggeblazen. Wel bestaat er nog enige twijfel of dit productie was, dus als Holten of Magnum dit kunnen bevestigen zou dat mooi zijn.
Burst is echt geweldig en de mines en tails zijn net het puntje op de i. De boeketten zijn mooi rond en vooral erg groot. Hangtime is ook dik in orde en dit blies de rest echt weg (terwijl de andere artikelen, voornamelijk Magnum ook echt geweldig waren).
Ik heb deze gister aangesloten en deze kwam uit de originele paarse verkoop doos/verpakking.
Deze ook nog gefilmd. Xiaomi 10T Pro 4k 60fps. Mijn oude cam is helaas overleden na jarenlang trouwe dienst.
Ik zou deze bak toch wel eens live willen zien naast de yggdrasil van funke of de Arabian leopard van luypaers.. kwalitatief wel close denk ik…
Is een leuke bak hoor, maar je gaat flink teleurgesteld worden wanneer je deze langs de Yggdrasil schiet. Alles maar dan ook alles is beter aan de Yggddrasil (maar is ook top van de top..)