Kingstown Hangover [Uitloop 2023]

Ik moet eerlijk bekennen dat deze box nog niet op de wensenlijst stond, ook niet na het zien van de beelden van de demo in september. Ik ga toch liever voor iets meer afwisseling. Maar deze geweldenaar heeft mij gisteravond in Holten echt compleet weggeblazen. Wel bestaat er nog enige twijfel of dit productie was, dus als Holten of Magnum dit kunnen bevestigen zou dat mooi zijn.

Burst is echt geweldig en de mines en tails zijn net het puntje op de i. De boeketten zijn mooi rond en vooral erg groot. Hangtime is ook dik in orde en dit blies de rest echt weg (terwijl de andere artikelen, voornamelijk Magnum ook echt geweldig waren).

Ik moet eerlijk bekennen dat deze box nog niet op de wensenlijst stond, ook niet na het zien van de beelden van de demo in september. Ik ga toch liever voor iets meer afwisseling. Maar deze geweldenaar heeft mij gisteravond in Holten echt compleet weggeblazen. Wel bestaat er nog enige twijfel of dit productie was, dus als Holten of Magnum dit kunnen bevestigen zou dat mooi zijn.

Burst is echt geweldig en de mines en tails zijn net het puntje op de i. De boeketten zijn mooi rond en vooral erg groot. Hangtime is ook dik in orde en dit blies de rest echt weg (terwijl de andere artikelen, voornamelijk Magnum ook echt geweldig waren).

Ik heb deze gister aangesloten en deze kwam uit de originele paarse verkoop doos/verpakking.

Ik heb deze gister aangesloten en deze kwam uit de originele paarse verkoop doos/verpakking.

Kan het inderdaad bevestigen ik heb hem ook in me handen gehad en dit was zeer zeker productie, maar wat een bak zeg grote effecten en harde burst kijken of deze er dit jaar nog bij gaat komen of dat ik hem volgend jaar aan gaat schraffen.

Net als Pyrofan#1 twijfelde ik gisteren ook of het productie was omdat hij echt zó goed was. Hele dikke burst, grote spreiding en mooie dahlia's. Maar als er dan nu wordt bevestigd dat het productie was dan vertrouw ik daar op en dan móet ie er echt in de collectie komen dit jaar.

Hij was ontzettend mooi gisteren, maar ik mis nog net even een goede afsluiting /finale bij deze compoumd

Deze topper is afgelopen zaterdag ook geschoten tijdens een demo van Röder. Ook hier komt ie weer heel erg goed over.

Deze ook nog gefilmd. Xiaomi 10T Pro 4k 60fps. Mijn oude cam is helaas overleden na jarenlang trouwe dienst.

Ik zou deze bak toch wel eens live willen zien naast de yggdrasil van funke of de Arabian leopard van luypaers.. kwalitatief wel close denk ik…

Ik zou deze bak toch wel eens live willen zien naast de yggdrasil van funke of de Arabian leopard van luypaers.. kwalitatief wel close denk ik…

Is een leuke bak hoor, maar je gaat flink teleurgesteld worden wanneer je deze langs de Yggdrasil schiet. Alles maar dan ook alles is beter aan de Yggddrasil (maar is ook top van de top..)

Is een leuke bak hoor, maar je gaat flink teleurgesteld worden wanneer je deze langs de Yggdrasil schiet. Alles maar dan ook alles is beter aan de Yggddrasil (maar is ook top van de top..)

Qua kleuren is de Yggdrasil overduidelijk mooier en gelijk al de winnaar. Maar ik denk dat deze zich qua burst wel kan meten met de Yggdrasil en qua spreiding het zelfs wint maar dat komt omdat het een heel ander effect is natuurlijk.

Als de Kingstown goedkoper is en makkelijker te regelen valt dan kan je daar zeker wel voor kiezen. En als dat weinig scheelt dan zou ik uiteraard voor de Yggdrasil gaan vanwege de felle kleuren.

Vond het zeker geen verkeerde bak maar presteerde toch beduidend minder dan tijdens de show in Holten. Maar in de freakactie met 30% zeker geen miskoop.

Begint op ca. 2 min

Hier ook gezien blok van een bevriende freak, en in holten. Ik vond hem geslaagd mooie bak en voor de actie prijs kan je hier niks van zeggen. Ook met in acht nemen van meer wind die er stond!

Back
Bovenaan