Kingsmen

mooi breed, lekkere rauwe screamers en mooie boeketten, wij hebben er van genoten in ieder geval. Eerste 2 rijen iets minder in beeld door een vinger voor de lens.

Ik zag deze bij een buurman. Blijft echt een gave bak met zijn dikke strepen die hij in de lucht trekt, maar de fluit overtuigt mij niet. Hij is niet "rauw" zoals we hem kennen van bijvoorbeeld de Amazing Yellow Caps. € 100,00 zou een nettere prijs zijn.

Fan-Shape, maar toch de lucht de ene keer meer links gevuld en de andere keer meer rechts lijkt het wel. Begrijp goed dat dit door de fluiters komt, maar toch had ik het liever anders gezien. I.c.m. met dat de fluiters niet een enorme hoogte bereiken zoals zijn concurrenten dat wel doen en de gevraagde freak-prijs, laat ik deze nu zeker staan. Was toch wel ergens benieuwd naar een filmpje tijdens o&n. Genoeg betere alternatieven in kwaliteit (het bereiken van hoogte) en in prijs. Enkel geen fan-shape effect.

Ziet er toch wel fraai uit, boeketten zijn wel goed voor zo een fluitbak. Toch zit dat trage bij het lanceren er wel in, maar gaat blijkbaar goed.
Doos met dat groene is overigens ook wel erg fraai hoor, maar de topping op de cakes moeten ze wel ff gelijk trekken haha, details.

Wellicht off-topic, maar om bij het onderwerp te blijven: de bora bora/ The Gunner leent zich hier goed voor uit. Per karton 6/1 voor €100,- neem 2 karton en je hebt 12 cakes en genoeg keuze hoe je ze wilt schieten. Staat hier ook definitief op de lijst voor 2020/2021. Had em dit jaar 1x meegenomen om te proberen. Je kan bijv. 3-4-5 cakes doen of in setjes van 2 of 3.. x4 enz.. 1 Kingsman in adviesprijs staat gelijk aan 2 karton Bora Bora/The Gunner ook in Adviesprijs. Veel meer waar voor je geld, maar enkel geen Fan-Sape.

super bedankt, ik ga hier meteen wat research naar doen! 👍

Zo dan, meer dan prima bak hoor. Ja hij was wat prijzig, maar vind hem toch goed uitgewerkt. Mooi spreiding ook nog, dit valt weleens tegen bij andere soortgelijke bakken.

Cakebox komt op de diverse films prima over. Lekkere rauwe fluit, zo in W-shape best een mooie combinatie met de effecten. Is wat prijzig, maar wel een hoog kwaliteitsproduct. Gaat voorzichtig op de lijst

Twijfel toch om deze misschien nog toe te voegen, maar de prijs weer houdt mij, op film overtuigd de film mij niet, daarin tegen zijn de meningen/reacties van de freaks lovend. Moeilijk moeilijk.

Dit was afgelopen jaarwisseling mijn afsluiter van de avond, tegen 2 uur :) Heerlijk om in die relatieve stilte opeens het oorverdovende gekrijs te horen van de Kingsmen! De boeketten gingen helaas redelijk schuil achter de mist, die juist later op de nacht nog flink bleef hangen. Het geluid van het opstijgen van tien krijsers tegelijk is echt met geen pen te beschrijven. Het is gewoon angstaanjagend :shocked: Hoe ze 'vertraagd' opstijgen en dan slingerend hun weg vervolgen, is gewoon magisch. De boeketten zijn ook prima, maar daarvoor koop je deze box niet. Tis een unieke bak, maar ook een bak met geld.

Huilers komen wel erg goed over op die film zo, lekker. En dat idee om die nog even voor 2 af te steken is inderdaad wel fijn, alles al stil(ler) en dan nog even janken in de straat.

Dit was afgelopen jaarwisseling mijn afsluiter van de avond, tegen 2 uur :) Heerlijk om in die relatieve stilte opeens het oorverdovende gekrijs te horen van de Kingsmen! De boeketten gingen helaas redelijk schuil achter de mist, die juist later op de nacht nog flink bleef hangen. Het geluid van het opstijgen van tien krijsers tegelijk is echt met geen pen te beschrijven. Het is gewoon angstaanjagend :shocked: Hoe ze 'vertraagd' opstijgen en dan slingerend hun weg vervolgen, is gewoon magisch. De boeketten zijn ook prima, maar daarvoor koop je deze box niet. Tis een unieke bak, maar ook een bak met geld.

Ik had bij deze bak altijd zoiets van 'meh', tof maar te duur, maar na het zien van jouw film ben ik ineens super enthousiast! Wat een heerlijk gekrijs zeg! :D Voor dit jaar is het budget op, maar deze gaat op de lijst voor volgend jaar :)

Back
Bovenaan