Kingdom

Is het laatste deel niet afgegaan, of is die crackling eruit gelaten in de productversie? Juist dat maakte deze naar mijn idee helemaal compleet.

Deze klapte er gisteren zeker erg goed op :) Lekker ritmische salvo's met grote en diverse boeketten. Niks mis mee!

dikke bak, wat een burst!

Toch wel erg jammer dat het 'snowstorm' effect er niet meer inzit... Dat gaf het wel iets magisch.

Is die tweede cake niet gewoon cake 1 van de Break Out? Wel lekker volle effecten.

dikke bak, wat een burst!

Toch wel erg jammer dat het 'snowstorm' effect er niet meer inzit... Dat gaf het wel iets magisch.
Zelfde hier, wilde deze misschien erbij bestellen en die snowstorm effecten trokken me over de streep. Zag in een eerder filmpje dat de blauwe sterren ontbraken en nu dus helemaal dat effect niet meer? Say it ain’t so China red

Al a minute geannuleerd na het zien op de demo. Niet wat ik besteld heb die continue effecten met salvo kunnen me gestolen worden. Ga hier geen gok mee nemen

Al a minute geannuleerd na het zien op de demo. Niet wat ik besteld heb die continue effecten met salvo kunnen me gestolen worden. Ga hier geen gok mee nemen
Zit hier niet iemand van China red op het forum?
Is Kmak niet van China red, misschien dat die kan verklaren hoe of waarom

Heel vreemd. De kingdom was in principe al 2 cakes uit de breakout, maar lijkt nu alsof ze die laatste cake uit de breakout uit de kingdom hebben gehaald en vervangen met de eerste cake van de breakout.

Heb het nog eens bekeken, ze hebben letterlijk de eerste cake van de breakout achterste voren in de kingdom gedaan als laatste cake. Breakout begint met die brocade mine en die witte blinkers bij de boeketten en de kingdom sluit ermee af.

Back
Bovenaan