Kingdom

Koala

VWC lid
Artikelnummer: KY6046
Artikelnaam: Kingdom
Bruto Gewicht: 3 kg
Netto Kruitgewicht: 978 gram
Aantal Schoten: 50 schoten
Effectomschrijving: Nieuwe waanzinnige compound, I Shape
Tube diameter: 30 mm
Kooi: Ja
Kartoninhoud: 3/1
Tijdsduur: 30 sec.
Stijghoogte: 30 m.
Adviesprijs: € 79.50

china_red_2020_kingdom.jpg

Wij danken China Red voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
echt heel mooi deze. hopen dat de straatversie net zo goed is en dan volgend jaar z'n grote broer met 100 schoten introduceren :)

Staat hoog op de lijst hier. Vind de compacte cakebox ook hier erg fijn. Meestal betaalbaarder dan een grote box, maar toch een fijn showtje.

Mooi doosje, maar zal niet in mijn collectie komen. Laatste stukje vind ik top, maar de rest is echt middelmaat. Ook weer een matig plum-effect in het midden (Zoals in heel veel cakes tegenwoordig).

Ben ook zeer benieuwd naar de prijs, hopelijk scherp in de komende actie, want ik vind hem zeer vet. Effecten blijven lekker hangen en door het mooie tempo blijft de lucht gevuld.

En nog een hele dikke topper, CR is weer goed bezig dit jaar. Mooie kleine compacte box, ideaal.

Deze staat genoteerd. Hele fijne kleine box. Hopen op een goede prijs en deze komt zeker in de collectie.

Hele dikke bak dit hoor. En die laatste cake is om je vingers bij af te likken. Lijkt enigszins op de snowstorm van de collega importeur :wink:

Staat hoog op de wishlist deze.

Overtuigd op basis van deze film, dikgedrukt op het lijstje met kanshebbers. Lekker compact met grote uitwerking.

Back
Bovenaan