King of Blue

Prima cake hoor en al helemaal voor welke prijs ze te koop waren. Deze hele lijn leek het prima te doen, leuk ook om zelf een boxje mee samen te stellen

:thumbsup:

Ik heb hem geschoten, maar ik kan hem mij niet meer voor de geest halen. Dus dan heeft hij niet echt indruk gemaakt lijkt mij haha. Aan de andere kant was hij ook niet super slecht, anders had ik dat dan weer wel geweten aangezien ik geen een super slechte cake had.

Na het zien van het filmpje komt hij mij weer voor de geest. Hij was zeker goed, maar ik miste echt het blauw. Betere benaming zou de King of Gold zijn haha. Maar ook met het in veel mindere blauw, zou ik hem zo weer aanschaffen, Prijs, tempo en uitwerkingen zijn gewoon super.

Maar Ronnie en Mike : batch 2020 mag meer blauw bevatten hoor :)

Per 2 geschoten! Geweldige cake met mooie effecten! Daarnaast een erg goede prijs/kwaliteit verhouding

Erg fan van de Loud Collection van Katan

Laatst bewerkt:
Per 2 geschoten! Geweldige cake met mooie effecten! Daarnaast een erg goede prijs/kwaliteit verhouding

Erg fan van de Loud Collection van Katan

Voor 22 euro met freakactie heb je een mooie kleine compound dus, heb er nu 2 op me lijstje staan, maar misschien verhogen naar 4. Dan in 2 setjes schieten. Thnx voor de video, geeft me weer goede ideen ��

Voor 22 euro met freakactie heb je een mooie kleine compound dus, heb er nu 2 op me lijstje staan, maar misschien verhogen naar 4. Dan in 2 setjes schieten. Thnx voor de video, geeft me weer goede ideen ��

Dan heb je zeker een leuke kleine compound met 50 schoten! Wellicht leuk om ook de Strobe Attack van Loud hier aan toe te voegen! Heb deze ook dit jaar geschoten en erg mooi effect voor die prijs!

Staat er hier nog 1 van op zolder, misschien nog paar bij scoren. Prijs is in ieder geval goed, beetje zoeken en rond de 11-12 euro per cake moet je wel kunnen scoren.

Afgelopen jaar deze gezien. Viel me op dat deze, mijns inziens, erg afweek van de video's. Ik was er nooit zo'n fan van, het goud vind ik op video's niet overtuigend. In de straat was dit echter een topper! Heel mooie combi van gouden palmen en blauwe sterren. Deze zou ik wel eens per 4 willen schieten :D

Is echt een tof ding deze hoor! De hele lijn is wel goed trouwens! Had deze afgelopen jaar besteld en doorgezet naar komend jaar, dus ben erg benieuwd!

Echt een top cake. Zeker voor de 12,- euro waar ik deze nog voor in bestelling heb staan. Ik ben benieuwd hoe hij het doet als je er recht onder staat.

Voor de "oude" prijzen waren dit echt nobrainers !
Nu staan ze bij mijn winkel voor €17.50 en dan pak ik ze niet zo maar effe mee ...

Back
Bovenaan