King Crackling

2e jaar op rij een karton tegelijk van deze in een showtje verwerkt… Wat mij betreft beter dan de Caïro!

Ziet er op film echt prima uit en de reacties zijn ook positief. Qua burst zal ie de Cairo niet halen, maar qua chaos zeker wel lijkt me. Dan is deze prijstechnisch een heel stuk interessanter, gaan we in de gaten houden.

Heerlijke cake, deze moet je eigenlijk eens gehad hebben. Hedendaagse klassieker in wording!

Stand alone al super goed, door de salvo's een lucht vol! Ondanks het kleinere kaliber dikke chaos, beste klappen, en een absolute finale in veelvoud!

Ik vermoed dat deze nog steeds geen reservelont heeft? Iemand een 2024 batch gehad die het weet misschien?

Ik had hier al de vele positieve reacties gelezen over de King Crackling en heb hem uiteindelijk toch nog maar besteld.

Gezien de vele positieve reacties twijfelde ik er ook niet aan dat hij goed zou zijn, maar ik had niet verwacht dat hij zó goed zou zijn!

Lekker stevig tempo, zeer degelijke burst (voor 20mm), goede spreiding en heerlijk felle/harde crackling. Met één exemplaar vond ik hem al zeer vermakelijk, maar voor een gunstig prijsje (ik had hem voor 35) wordt het toch wel heel aantrekkelijk ze in meervoud te schieten!

Ben dan ook positief verrast hoe goed hij ook echt was in het echt!

Als vervanging van een karton cairo crackling gekregen. Wat een geweld komt hieruit!

Te zien in het finale projectje.. 4x.. Vanaf 0:32

Back
Bovenaan