Killing Arrow [Vuurpijl Ass.]

Heb ze net weer binnen. Helaas van 2012. dat was als ik me herinner een slecht productie jaar waardoor ze te hoog gingen. Gelukkig heb ik er maar 20 euro voor betaald.

Vraagje, iemand een idee hoe ik een killing arrow pijl veilig kan verzwaren om minder hoog te laten gaan? Gaat nu echt veelte hoog waardoor het effect heel klein is. De kleine 12 gram naviagor pijlen zijn nu nog mooier.

Lijkt me niet dat modificaties aan vuurwerk toegestaan is hier...

Heerlijke pijlen hoor. Goede burst en grote boeketten. Vooral de middelste gaan niet heel hoog maar wat een boeket.:p

Blijven inderdaad echt fantastisch waarbij de middelste er boven uit springt. Voor rond de 20eu al jaren een blijvertje.

Had dit pakketje ook waren erg goed , goed hoog en de burst was echt super tevens met mooi boeket. Zelfs de kleinste pijlen in dit pakket waren goed

Absoluut een topset. Deze meerdere malen per jaarwisseling afgeschoten. Zelfs meerdere keren in het pijpenproject van héél lang geleden. Effecten, en de grootte daarvan absoluut omgekeerd voor NL pijlen. Sinds de release, samen met de Lighgtyear en NL Zink pijlen voor mij de toppers!

Back
Bovenaan