Killing Arrow [Vuurpijl Ass.]

Had dit jaar een pijlenrek met ongeveer 60 van deze pijlen, allemaal uit hetzelfde karton met productiejaar 2011. Effectgrootte varieerde heel sterk, misschien nog niet goed gedroogd? Zal zometeen even het filmpje posten, is alleen niet erg goed gelukt.

Ja. Ik vond ze ook tegenvallen dit jaar. Ik heb de filmpjes van vorig jaar vergeleken met dit jaar en dan blijkt dat dit jaar de boeketten een stuk kleiner zijn dan vorig jaar. In plaats van supergoede pijlen zijn ze nu beoordeeld als goede pijlen. :)

Hier het laatste stuk van het filmpje. Kijk bijv. naar het verschil tussen de rode wave (?) pijl op 0:30 en de pijlen in de finale...
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hier helaas ook dezelfde gedachten.
Ze vielen mij eigenlijk ook tegen.
Jammer, want het is een prijzig pakket als het tegenvalt.

Ik maakte me al zorgen dat ik de enige was die ze niet zo goed vond. Had ze dit jaar voor het eerst. In de losse verkoop meegenomen bij Valk. Als ik volgend jaar moet kiezen tussen deze voor € 33 en light year € 21 dan is de keuze snel gemaakt en ga ik voor Light Year.

Maak je daar geen zorgen om.
Als een product jou tegen valt en de rest niet is er niets mis mee hoor:p.
Er zijn veel producten die ik tegen vind vallen en anderen juist niet en omgedraaid.

Dit jaar voor t eerst geprobeerd en ik was zeker verrast. Ze maakte alle verwachtingen waar. Super pijlen, daar is de prijs helaas ook wel naar.

Dit jaar 3 pakketjes. Heb ze alle 3 verwerkt in een pijlenrek maar ondanks dat sprongen deze qua effect grootte er nog steeds uit! Volgend jaar gewoon weer!

Hier had ik een pijlenrek met één karton killing arrow pijlen, dus 96 pijlen. Wat DE klapper van de avond moest worden, bleef echter maar bij een leuk projectje. Alles was doorgelont met het roze snellont, echter stopte deze er tot drie keer toe mee en moest ik het lont weer opnieuw aansteken. Ook bleven er geregeld pijlen staan. Kwaliteit van de pijlen vond ik verder wel ok! :D

Filmpje van het pijlenrek komt later nog online...

Update 5-1-2012 foto's:

killingarrow8x.jpg

pijlenrek1.jpg

pijlenrek3.jpg

pijlenrek4.jpg

Laatst bewerkt:
Wow, gaaf rekkie hoor!!! Daar kan ik als Rocketfreak alleen maar van smullen natuurlijk...:D Jammer voor je dat het niet helemaal naar wens is gegaan, maar desalnietteminder ben ik toch erg nieuwsgierig naar het filmpje!!!

:bye:

iolylu.png

Deze steek ik al 3 jaarwisselingen af naar volle tevredenheid, maar dit jaar leken ze toch iets minder te presteren. Pijlen kwamen veelal te hoog waardoor het boeket minder groot leek en de burst was zachter dan voorgaande versies. Na middernacht heb ik enkele pijlen van de 2010-batch vergeleken met de nieuwe 2011-batch en alle verschillen werden hierdoor bevestigd.

Desondanks blijven het mooie bolpijlen!

Deze pijlen heb k afgelopen jaarwisseling ook gehad en ben er zeker tevreden over. Het is zeker wel een prijzig pakketje pijlen maar wat mij betreft is die zeker zijn geld waard. De kleine pijlen gaan lekker laag waardoor de boeketten nog groot uitvallen en de grote pijlen geven natuurlijke ook grote boeketten. De effecten zijn vol en goed van kleur die goed blijven hangen.

Weet je nog welk jaartal er op het pakket stond dat je had Anaconda?
Jaartal was 2011 (te vinden achterop rechtsonder Art. nr. 1950/2011)
Ik raad aan paketten met jaartal 2010 of ouder te nemen. Deze zullen uiteraard schaars zijn, maar dan ben je wel verzekerd van vertrouwde kwaliteit.

heerlijke pijlen dit! was erg tevreden er over vorig oud en nieuw.

hier een filmpje van mij (geen idee welke grote het was)

deze waren van het jaartal 2011

(filmpje niet gebruiken zonder toestemming!)

--pyro99:bye:

nog een filmpje van de killing arrow pijlen!

(filmpje niet gebruiken zonder toestemming!)

--pyro99:bye:

Ik heb hier ook nog een paar filmpjes van deze pijlen :) Gemaakt afgelopen jaarwisseling, toen een stookmaat een pakket had gekocht.
Het zijn best leuke pijlen hoor, met een mooi rond boeket. Maar ik word er toch niet warm van. Komt bovenal gewoon omdat ik geen pijlenliefhebber ben. Maar ik vind dit pakket ook te duur voor wat je krijgt. Gewoon té doorsnee boeketten, ondanks de forse burst.

http://www.youtube.com/watch?v=UypX-BqizU0

http://www.youtube.com/watch?v=2_xUEXH-sZU

Back
Bovenaan