Killing Arrow [Vuurpijl Ass.]

Ik denk dat ik deze nog ga halen en ze in mijn finale zet. Dan per formaat samen de lucht in jagen beginnend met het kleinste formaat.

30,10 kosten ze met 30% korting.

Kost 2,51 per pijl. Valt reuze mee hoor!

Ookal snap ik wat je bedoelt, dit is een nette prijs. Je kan ook voor de rocket boom gaan, waarvan alle pijlen van dezelfde grootte zijn.

Met 30% korting kosten die 8,75. Per pijl kosten die 1,75!

Ik denk dat je snapt wat ik bedoel. Alleen de grote 5 pijlen zijn goed. Dus reken ik dat het setje dan 6 euro per pijl kost. ( incl. korting).

Ik heb inderdaad rocket boom besteld, kijken wat die doen :)

Oef, ik vind de adviesprijs toch iets te prijzig!
Gelukkig dt ik bij mijn dealer dit pakketje voor 26,99 heb gehaald!
Deze prijs vind ik gewoon perfect voor dit pakketje. Nu maar hopen dat er op oud en nieuw geen mist is, zoals 3 jaar geleden!

In mijn ogen nog steeds de betere nederlandse pijlen. Van de kleine tot de grootste, ze zijn allemaal mooi. Hier een filmpje van afgelopen oud en nieuw van 2 pijlen uit dit pakket.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

In mijn ogen nog steeds de betere nederlandse pijlen. Van de kleine tot de grootste, ze zijn allemaal mooi. Hier een filmpje van afgelopen oud en nieuw van 2 pijlen uit dit pakket.

movie

Gaven de kleinste pijlen bij jou niet alleen een knal dan.. ?

vorig jaar waren bij mij juist de kleine pijlen 't mooist en de grootsten vielen tegen....nu veel te duur, maar bij Kuiper-Koekange nog betaalbaar!!!

Ik heb dit pakket vorig jaar gehad en was zeer tevreden. Inderdaad zijn de kleinste pijlen niet heel speciaal, maar de grote pijlen maken dat wel weer goed. Het pakket kost wel 41,50 bij mijn dealer. Niet erg goedkoop dus, maar dat houd me niet tegen voor dit mooie pijlenpakket!

Ik heb hem dit jaar besteld. Ik ben zeer enthousiast over de filmpjes en reacties! Dit is ook het eerste jaar dat ik Wolff koop. normaal had ik diamond en breeschoten. Dus ik ben zeer benieuwd :)

deze pijlen toch nog gekocht. ben benieuwd hoe die grote zijn. had zojuist de allerkleinste getest en dacht dat er alleen maar een knal uit zou komen, want dit had ik hier meerdere keren gelezen. maar er kwam juist een gigantisch moot/groot boeket uit. echt totaal onverwachts voor zo een kleine bolpijl. heb er pas een geschoten maar naar mijn mening is dit echt een top pakket!

ik heb ook 1 pijl geschoten maar dan meteen een grote :D en wat een pijlen zeg echt topklasse mss morgen nog een pakketje bijhalen!!!!

Ik heb dit pakket voor het 3e jaar op rij, blijft me verbazen. Groot effect dat lang blijft hangen, zelfs bij de kleinste pijlen uit dit effect al!

Woensdag Killing Arrow opgehaald als onderdeel van een bestelling. Kom ik thuis; blijkt het dat alle kleinere pijlen ontbreken. Slechts vier pijlen waren er in het pakket te vinden. Na een telefoontje kon ik het pakket gaan omruilen, maar daarvoor moest ik weer een uur heen en weer fietsen.

Tip dus: check altijd je pakket even voordat je vertrekt bij de winkel.

@baboem. Dat heb ik nog nooit gehad. Sowieso check ik altijd even mijn bestelling bij het verlaten van een winkel maar dat een pijlenpakket o.i.d. half aanwezig was heb ik nog nooit gehad. Mijn Killing Arrow is dit jaar in vol ornaat aanwezig en kijk er nu al naar uit dat het morgen donker begint te worden!

Gisteravond een van de kleinste pijlen geschoten, stond versteld! zon klein pijltje, en toch die uitwerking. Lekker hoor! Ben al helemaal benieuwd naar de grote pijlen.

Even een update tegenover mijn vorige post. Had ze dit jaar dus voor het eerst en vind het geweldige pijlen! Wat ik vooral top vindt, is dat alle pijlen mooi zijn. En dus niet alleen de grote. Ik stond versteld van het effect van de kleinste pijlen. En de grote pijlen.. tsja.. Geweldig! :D

Eerste keer dat ik deze pijlen had.. maar wat een geweldige pijlen zeg!!
Supereffecten, goede burst, perfecte stijghoogte.. gewoon geniale pijlen!

Back
Bovenaan