Killer Show

titanium

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 02497
Artikelnaam: Killer show
Netto kruitgewicht: 1826.28 gram
Aantal schoten: 144 schoten
Effectomschrijving: Rambak! 144 schots compound in hoog tempo geschoten. Zeer felle en moderne kleuren. Uiteraard slechts 1 keer aansteken!
Max. tube diameter: 25mm
Tijdsduur: 55 sec.
Stijghoogte: 20-25 meter
Kartoneenheid: 1
Adviesprijs: €129,5
O.a. te koop bij: Vuurwerkplanet.nl

02497_killer_show.jpg

Wij danken Lesli Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Heerlijke box dit! lekker rammen en die verschillende kleuren maakt het af.

Hier goed te zien op de foto's:

dsc_4273.jpg

dsc_4275-3.jpg

dsc_4277.jpg

dsc_4279.jpg

Prachtige cakebox dit met een erg goed tempo, mooie kleuren en felle crackling. Vooral de 2e cake met het blauwe effect, een soort zeeblauw leek het wel. Schitterend!

Nou ik wel, en dan met name de kleuren.Deze was mij even ontgaan. Vooral de tweede cake met dat blauw en de laatste cake spreken mij qua kleur enorm aan. Staat inmiddels op mijn lijst.:p

Ik denk dat deze box wel bij meerdere ontgaan is want dit is echt een heerlijke ram bak en dat er bij elke cake een andere kleurtje bij zit maakt het helemaal af. Ik vind het dan ook opvallend stil over deze box.

Ik denk dat deze box wel bij meerdere ontgaan is want dit is echt een heerlijke ram bak en dat er bij elke cake een andere kleurtje bij zit maakt het helemaal af. Ik vind het dan ook opvallend stil over deze box.
Ik denk ook dat het ermee te maken heeft dat je Lesli niet of nauwelijks in freakacties ziet. Want 130 euro voor deze bak is op zich een prima prijs, maar met sommige freaksites kan je voor die prijs 2 heerlijke rambakken halen. Ik snap dus wel dat deze box meerdere mensen ontgaat.

Deze als vervanger van de Smash Box 1 gekregen. Smash box 1 had 6 cakes, 2889 gram kruit, 30 mm, deze maar 1826 gram kruit, 25 mm en 4 cakes. Ook ware de uitwerkingen totaal niet met elkaar te vergelijken. Het was dus geen volwaardige vervanger in mijn ogen. Gelukkig was er een medewerker die daar in mee ging waardoor ik nog wat mocht uitzoeken.
Kleurtjes en tempo waren goed. Crackling was mijns inziens niet nodig. De box had een mooi tempo.

Maar wel een goede box? En kwam deze overeen met de film van de demo? Daar was deze een van de toppers van de avond namelijk :wink:

Tja, wat is goed?
Het tempo is vooral wat deze box maakt. Door het relatief lage kruitgewicht per schot zou het een flopper zijn geweest als het tempo lager was. Wel kreeg ik als reacties dat het "geel" uniek was.

Back
Bovenaan