Kick the Sky

Meer mensen die deze hebben met een stickertje met A er bovenop? Dat doet me vermoeden dat deze toch uit een cakebox komt, maar ik vraag me dan af welke? Zou dan Exodus kunnen zijn, cake 3 of 4 maar die zijn beide niet gelijk, op film dan, aan deze cake...

Meer mensen die deze hebben met een stickertje met A er bovenop? Dat doet me vermoeden dat deze toch uit een cakebox komt, maar ik vraag me dan af welke? Zou dan Exodus kunnen zijn, cake 3 of 4 maar die zijn beide niet gelijk, op film dan, aan deze cake...

Komt ie niet uit de Real deal?

Ja klopt, daar is het op het eerste filmpje alleen dan wel de 2de cake dus dat zal dan B moeten zijn...Ach, ik zie het donderdag wel.

Wat een prachtig product voor die 25 euro! Mooi uitgewerkte effecten, groot en niet zo hoog. Heel netjes van Wolff!

Dat vond ik ook. Super cake!! Aankomend seizoen misschien meer cakes met zulke prijzen zou wel leuk zijn. Voor de mens en portemonnee.

Geweldige cakes! Had er 3 in de show en dat viel niet tegen, grote effecten goed tempo en het vulde de lucht constant door!

Deze cake viel zeker niet tegen.. toch heeft deze me tijdens de jaarwisseling niet echt kunnen overtuigen naast cakes als de Zena Nr. 1 en Zena Triumph bijvoorbeeld.

Zeker geen slechte cake.. zeker voor dat geld prima.. mooie boeketten.. maar voor mijn gevoel was dit het nét niet. Ik had denk ik door de film meer verwacht.

Echt een top bak waar je duidelijk kan zien dat er 20+ gram per shot wordt gebruikt. Hele dik gevulde boeketten met een goede burst.

Twee jaar later...

(Op basis van bovenstaande reacties gekozen.)

Idd wat een topbak!

Had deze 5x met oa 3x Red Marroon tegelijk.

Dikke aanrader.

Back
Bovenaan