Kick the Sky

ylke

VWC lid
Artikelnummer: 7114
Artikelnaam: Kick the Sky
Netto Kruitgewicht: 414,8 gram
Aantal Schoten: 25 schots
Effectomschrijving: Keiharde actie! Kick The Sky is een 25 shots top batterij. Deze cake is op ons verzoek van enorme boeketten en snoeiharde bursts voorzien. Van de makers van de Cruel Traction!
Tijdsduur: 25 seconden
Stijghoogte: info volgt
Kartoninhoud: 4/1
Richtprijs voorverkoop: € 25,00
Richtprijs losse verkoop: € 35,00
O.a. verkrijgbaar bij: Undergroundvuurwerk.nl

7114_kick_the_sky.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en
bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is inderdaad een hele goede cake. Kreeg mij zelfs een 8.5 door de harde burst en grote uitwerkingen. Per schot, wel de duurste underground cake maar alsnog erg voordelig t.o.v. andere labels of importeurs.

Een hele fijne bak dit. Zoals ook vermeld in de omschrijving, uit de zelfde fabriek als de CT en dat was te zien. Heerlijke grote boeketten en hele fijne burst, Topper!

Voor 25 euro krijg je een geweldige cake met lekkere harde burst knallen en grote effecten. Deze zal het in de straat super doen.

Een van de beste artikelen tijdens de demo, dikke rambak met grote effecten. Mooie uitwerking, lekker tempo en een prima prijs, absolute topper!

Deze cake vind ik het beste van de underground serie. Ga deze in een projectje doen.
Doe eerst de turn on the heat dan deze cake en dan 2x een cruelty. lijkt me wel vet

Deze film is ook gewoon gemaakt op de Wolff demo in Tiel toch?

Des al niet te min. Echt een prachtbak!! Nog een maandje te bestellen. Begrijp niet dat hier zo weinig aandacht voor is.

Jep ik zei het net al in het topic van de Exodus. Dit is echt een top cake en voor wat je krijgt zeer goed geprijsd! Voor de mensen met een kleiner budget die toch willen ervaren hoe de Cruel Traction presteert, dan is dit een mooie kans.

Niet onbelangrijk om te melden dat Underground vuurwerk t/m 15 december te bestellen is dus je hebt nu nog ruim 2 weken. Goed om dit topic dus even in de spotlight te zetten want dit zijn toch wel de leukere producten vind ik.

Back
Bovenaan