Kerstmarkten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Duiven was zeker de moeite waard!! Vorige week zondag geweest, heeft me wel bijna mn auto gekost (met 120kmph een hert midden op de A30 voor de auto) gelukkig net kunnen ontwijken haha

Mooie beelden allemaal weer hoor, bedankt. Wordt hier ook hoog tijd om er weer een paar te bezoeken.

Zojuist een overnachting geboekt in Düsseldorf om dit jaar eindelijk eens de kerstmarkt te bewonderen. Ben geregeld in Düsseldorf geweest voor de voetbal of een dagje winkelen. In juli nog voor de kermis en de vuurwerkshow, maar nu eindelijk ook eens voor de kerstmarkt.

Toevallig iemand ooit in de kerst periode in Praag geweest? Zojuist weekendje geboekt, zou wel wat kerstmarkten willen bezoeken. Tips zijn zeker welkom

Zojuist een overnachting geboekt in Düsseldorf om dit jaar eindelijk eens de kerstmarkt te bewonderen. Ben geregeld in Düsseldorf geweest voor de voetbal of een dagje winkelen. In juli nog voor de kermis en de vuurwerkshow, maar nu eindelijk ook eens voor de kerstmarkt.

Wanner ga je? Wij hadden ook geboekt, 26/27 november. Blijkt 26 een belangrijke dag in Duitsland te zijn en zit alles dicht:bonk:

Toevallig iemand ooit in de kerst periode in Praag geweest? Zojuist weekendje geboekt, zou wel wat kerstmarkten willen bezoeken. Tips zijn zeker welkom

Praag enkel in de zomer bezocht, echt een prachtige stad. Tijdens de kerstperiode schijnt het er prachtig te zijn. Tips kan ik je niet geven, maar genieten ga je sowieso.

Wanner ga je? Wij hadden ook geboekt, 26/27 november. Blijkt 26 een belangrijke dag in Duitsland te zijn en zit alles dicht:bonk:

Oh meen je. Dat is echt flink balen. Had ons ook zomaar kunnen gebeuren. Ik heb dat weekend bewust niet geboekt omdat ik graag bij de demo van Ano aanwezig wil zijn. Meestal is er in het eerste weekend van december nog niet veel te beleven op het gebied van demo's, dat komt vaak pas het tweede weekend opgang. En dit heb ik meegenomen in het plannen van het tripje naar Düsseldorf. Zo kwamen we uit op 1 en 2 december. Ik kijk er in ieder geval erg naar uit. Wederom weer even een braadworst/Krakauer eten en een schnitzeltje scoren.

Erg benieuwd hoe de sfeer daar zal zijn.

Ga 9 december naar het Concert van Andre Rieu. Gelijk weekendje weg geboekt. Huisje gehuurd in Belgie. Dus pakken dat weekend denk ik Luik, Maastricht en Aachen mee. Valkenburg vind ik geen reet aan, dus die slaan we over!

Vandaag eens bij Coppelmans in Nuenen geweest aangezien we een weekendje hier in de buurt zitten. Erg leuk opgezet, mooi tuincentrum ook, echt de moeite waard.
Qua dorpjes in kunnen houden, wel een set kerstballen uitgezocht, kon daar niet met lege handen weg.

PXL_20231021_132835943.jpg

PXL_20231021_133102140.jpg

PXL_20231021_134930936.jpg

PXL_20231021_135056225.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan