Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Vandaag rondje Coppelmans en Intratuin gedaan. Helaas geen vuurwerk, zelfs geen cat 1 dus volgende week naar weer ergens anders heen voor de sfeer intratuin viel tegen qua kerstshow.
Ik ga zo naar de Intratuin Zoetermeer. Saillant detail : ligt hier 200 meter vandaan, maar heb hem nog niet bezocht... heeft dat klote verbod toch echt mee te maken :(
Zal foto's maken en plaatsten
Weliswaar geen kerstmarkt maar wel alle gevoel welke erbij komt kijken. De winter Efteling, wat een bijzonder evenement. Gisteren voor het eerst ervaren in de aangepaste corona versie.
Intratuin Zoetermeer.
Intratuin Pijnacker.
Intratuin Zevenhuizen.
Intratuin Apeldoorn.
Intratuin Duiven.
Tuincentrum de driesprong Zoetermeer.
De Bosrand Alphen aan de Rijn.
De Bosrand Wassenaar.
Groenrijk Leidschenveen Den Haag
Vandaag ein-de-lijk voor het eerst naar een tuincentrum geweest, volledig in de kerstsferen. Wat kleinschaliger dan de Intratuins, maar daarom juist wel lekker om even rustig rond te lopen.
Blijft mooi om de kerstmarkten van de tuincentra te bezoeken. Vond dit van kleins af aan altijd al geweldig en helemaal als het betreffende tuincentrum ook vuurwerk verkocht, want dan kon ik mij meteen vergapen aan de prachtige dummies (destijds voornamelijk Schuurmans en Broekhoff hier in de regio). Ook een folder kon dan natuurlijk niet ontbreken. Blijft altijd een mooi sfeertje.
In de weken voor de lockdown nog even bij een kerstmarkt in een tuincentrum langsgeweest, om na de kerstshow uit te komen bij de vuurwerkshowroom om wat cat. 1 mee te nemen.
Jammer, dit jaar gewoon geen fraaie kerstmarkt gezien door allerlei redenen en nu hebben we eens alle tijd voor de kerst sale per 27 december en is ook dat niet mogelijk...
Tja, het is niet anders, supersneu voor de tuincentra ook, knap geld wat hier blijft staan en liggen hoor, de importeurs van deze handel gaan ook niet lekker nu.
Volgend jaar maar wat meer inslaan, even inhalen.