Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dit telt ook wel beetje als kerstmarkt denk ik. In de Efteling heb je op verschillende pleinen een heerlijk houtvuurtje met wat eet en drink kraampjes in typische Duitse kerstmarkt stijl
Niets kan tippen qua sfeer aan de Duitse kerstmarkten. Tis allemaal prut wat er te koop ik, maar de sfeer vind ik er altijd geweldig. Zal er dit jaar niet inzitten helaas.
Helaas word de laatste dagen de ene na de andere kerstmarkt in duitsland geannuleerd, het zat er natuurlijk wel dik in maar stiekem hou je toch hoop. Op korte termijn even een middagje vrij nemen en nog een rondje Intratuin Duiven doen op een rustig moment.
Ik hou dit jaar een kerstmarkt voor mijn gezin thuis. Alles erop en eraan. Lekkere Nacken Steaks, Bratwurst, Gluhwein, bier,partytent etc etc. Zal wel wat piepschuim in de tuin leggen als simulatie voor de sneeuw.