Kerstmarkten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Duiven woon ik:) is idd mooi opgezet elk jaar wel ff kijken en wil dit jaar oberhausen keertje ofso uurtje rijden voor mij

2 jaar geleden dagje kerstmarkt Düsseldorf gedaan met de bus. In de ochtend stap je op en s'avonds ben je weer thuis. Ideaal. Was spotgoedkoop met de bus en erg gezellig. Kraampjes vielen een beetje tegen, veel hetzelfde. Maar de sfeer was erg leuk. Wel warm aankleden als je in december gaat!

2 jaar geleden dagje kerstmarkt Düsseldorf gedaan met de bus. In de ochtend stap je op en s'avonds ben je weer thuis. Ideaal. Was spotgoedkoop met de bus en erg gezellig. Kraampjes vielen een beetje tegen, veel hetzelfde. Maar de sfeer was erg leuk. Wel warm aankleden als je in december gaat!

Ik las in de Kampioen (Blad van de ANWB) (Lees ik alleen bij mijn ouders hoor. :wink: )Dat Dusseldorf 7 kerstmarkten heeft.

Het is ook bijna allemaal hetzelfde in Duitsland, en het meeste wat je er kunt kopen is rotzooi vind ik persoonlijk. Maar het gaat om de totale sfeer, en die is er in Duitsland meer dan genoeg. Heerlijk al die tentjes waar je heerlijk eten kunt kopen en alles wat met kerst te maken heeft.

Köln, Duisburg, Emmerich vond ik niet echt heel boeiend...

Maar Dusseldorf inmiddels meerdere keren geweest, blijft mijn favoriete Duitse kerstmarkt dichtbij... :)

Gisteren in Leusden bij Eurofleur geweest, weer ff lekker rondstruinen tussen alle lichtjes en prullaria met Kerstmuziek op de achtergrond, top!!
Hoewel ik hem dit jaar minder vond dan vorig jaar (minder opgetuigde kleurrijke bomen) was het weer de moeite waard om te gaan kijken.

Op naar de volgende! :p

Is er in de regio Almere / Lelystad nog wat leuks? Ben nog nooit bij zo'n kerstshow geweest, ben wel benieuwd naar de sfeer :)

Precies buikie rond gegeten daar en gedronken glühwein en lekkere versnaperingen.

Het is ook bijna allemaal hetzelfde in Duitsland, en het meeste wat je er kunt kopen is rotzooi vind ik persoonlijk. Maar het gaat om de totale sfeer, en die is er in Duitsland meer dan genoeg. Heerlijk al die tentjes waar je heerlijk eten kunt kopen en alles wat met kerst te maken heeft.

Je gaat weer lekker Black Dragon, wederom bedankt voor de geweldige foto's.

Is er iemand die een keer met een busreis naar een Duitse kerstmarkt is geweest en zo ja, hoe was dat ?
Ik wil dit jaar misschien met mijn vrouwtje naar Oberhausen gaan met een georganiseerde busreis, maar ik vraag me af of je dan genoeg tijd hebt om alles goed te bekijken aangezien je je natuurlijk aan de vertrektijd van de bus moet houden ?

Is er iemand die een keer met een busreis naar een Duitse kerstmarkt is geweest en zo ja, hoe was dat ?
Ik wil dit jaar misschien met mijn vrouwtje naar Oberhausen gaan met een georganiseerde busreis, maar ik vraag me af of je dan genoeg tijd hebt om alles goed te bekijken aangezien je je natuurlijk aan de vertrektijd van de bus moet houden ?

Heb dat jaren geleden eens met het werk gedaan, was toen echt ideaal geregeld en voldoende tijd om een geweldige dag te hebben. Nu woon ik natuurlijk een stukje dichter bij de grens dan jou en scheelt dat al heel wat uurtjes reistijd.

Hier een paar foto's van de Intratuin in Halsteren, niet heel veel maar wel leuk.
157cio5.jpg

29ut849.jpg

34h78ch.jpg

mb4etk.jpg

s5wt2s.jpg

Krijg alleen de foto's niet recht..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan