Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
2 jaar geleden dagje kerstmarkt Düsseldorf gedaan met de bus. In de ochtend stap je op en s'avonds ben je weer thuis. Ideaal. Was spotgoedkoop met de bus en erg gezellig. Kraampjes vielen een beetje tegen, veel hetzelfde. Maar de sfeer was erg leuk. Wel warm aankleden als je in december gaat!
2 jaar geleden dagje kerstmarkt Düsseldorf gedaan met de bus. In de ochtend stap je op en s'avonds ben je weer thuis. Ideaal. Was spotgoedkoop met de bus en erg gezellig. Kraampjes vielen een beetje tegen, veel hetzelfde. Maar de sfeer was erg leuk. Wel warm aankleden als je in december gaat!
Het is ook bijna allemaal hetzelfde in Duitsland, en het meeste wat je er kunt kopen is rotzooi vind ik persoonlijk. Maar het gaat om de totale sfeer, en die is er in Duitsland meer dan genoeg. Heerlijk al die tentjes waar je heerlijk eten kunt kopen en alles wat met kerst te maken heeft.
Is er iemand die een keer met een busreis naar een Duitse kerstmarkt is geweest en zo ja, hoe was dat ?
Ik wil dit jaar misschien met mijn vrouwtje naar Oberhausen gaan met een georganiseerde busreis, maar ik vraag me af of je dan genoeg tijd hebt om alles goed te bekijken aangezien je je natuurlijk aan de vertrektijd van de bus moet houden ?