Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja hallo!Lekkere vent ben jij zeg, ik speciaal vandaag nog een keer naar de Driesprong geweest omdat ik aan me zelf begon te twijfelen. Foei en niet meer doen jij hè![]()
NopeHadden ze al Cat 1 bij de Driesprong?
In tegenstelling tot jullie heb ik het nooit zo op kerstmarkten. Vaak vind ik ze te druk bezocht maar wil het dit jaar dan toch maar eens proberen voor de baas thuis. Ik denk dat ze dan minder gaat zeuren over de hoeveelheid VW wat er op straat staat de 31e. Welke kerstmarkt raden jullie aan? Buiten of binnenland maakt niet uit. @Vuurwerkk023 vliegt me er eventueel wel heen.
Ik zelf vind de kerstmarkten van Keulen en Brugge altijd leuk, maar die steden zelf zijn ook leuk om te bezoeken.In tegenstelling tot jullie heb ik het nooit zo op kerstmarkten. Vaak vind ik ze te druk bezocht maar wil het dit jaar dan toch maar eens proberen voor de baas thuis. Ik denk dat ze dan minder gaat zeuren over de hoeveelheid VW wat er op straat staat de 31e. Welke kerstmarkt raden jullie aan? Buiten of binnenland maakt niet uit. @Vuurwerkk023 vliegt me er eventueel wel heen.
Geen ervaring met de kerstmarkt daar maar Brugge zelf is al een aanrader. Als je ook van een goed biertje houdt kun je de brouwerij De Halve Maan bezoeken en lekker wat Brugse Zot en/of Straffe Hendrik drinken. Er zijn daar heel veel chocolade en bier speciaalzaken en je kunt daar heel goed eten. Het enige wat er eigenlijk ontbreekt zijn vuurwerkwinkelsIk zelf vind de kerstmarkten van Keulen en Brugge altijd leuk, maar die steden zelf zijn ook leuk om te bezoeken.
In tegenstelling tot jullie heb ik het nooit zo op kerstmarkten. Vaak vind ik ze te druk bezocht maar wil het dit jaar dan toch maar eens proberen voor de baas thuis. Ik denk dat ze dan minder gaat zeuren over de hoeveelheid VW wat er op straat staat de 31e. Welke kerstmarkt raden jullie aan? Buiten of binnenland maakt niet uit. @Vuurwerkk023 vliegt me er eventueel wel heen.