Kerstmarkten.

Lekkere vent ben jij zeg, ik speciaal vandaag nog een keer naar de Driesprong geweest omdat ik aan me zelf begon te twijfelen. Foei en niet meer doen jij hè 🤣🤣
Ja hallo! 🤣 Jij hebt ergens de Driesprong gelezen, berichtje van omepje ging ook al over de Intratuin :d
Hadden ze al Cat 1 bij de Driesprong?

Iemand ervaring met Halsteren? Denk dat we die dit jaar gaan pakken ipv Duiven.
Alhoewel ik niet uitsluit dat we Duiven ook nog mee gaan pakken.

Vorig jaar naar de kerstmarkt in Dusseldorf geweest, was erg leuk! Dit jaar willen we een andere kerstmarkt gaan bezoeken, maar waar is nog even de vraag

Klopt, de eerste kerstmarkten gaan dit weekend al open. Ook snel maar weer ergens gaan kijken, wel weer toe aan die sfeer.

Soms heb je van die winkels die het hele jaar door kerst artikelen verkopen! Dit jaar was ik in Denemarken in een winkeltje tegenover het ouderlijk huis van Hans Christian Andersen! Je moet je voorstellen dat het warm zomers weer is en je komt hier binnen lopen in je korte broek en t-shirt! Sfeer zat er gelijk goed in!
20250817_202059.jpg

In tegenstelling tot jullie heb ik het nooit zo op kerstmarkten. Vaak vind ik ze te druk bezocht maar wil het dit jaar dan toch maar eens proberen voor de baas thuis. Ik denk dat ze dan minder gaat zeuren over de hoeveelheid VW wat er op straat staat de 31e. Welke kerstmarkt raden jullie aan? Buiten of binnenland maakt niet uit. @Vuurwerkk023 vliegt me er eventueel wel heen.

In tegenstelling tot jullie heb ik het nooit zo op kerstmarkten. Vaak vind ik ze te druk bezocht maar wil het dit jaar dan toch maar eens proberen voor de baas thuis. Ik denk dat ze dan minder gaat zeuren over de hoeveelheid VW wat er op straat staat de 31e. Welke kerstmarkt raden jullie aan? Buiten of binnenland maakt niet uit. @Vuurwerkk023 vliegt me er eventueel wel heen.

Als je nou gewoon geen kerstmarkt doet en mij je ordertjes uit beverwijk doneert hoef je niet te kerstmarkten en je hebt minder gezeur dat er teveel In de straat staat.
Mooie oplossing dacht ik wel.
Ik help je graag hoor 😉

Kerstmarkt Haarlem een optie .. lekker dichtbij rondje door t centrum en weer wegweze.

Ik zelf vind de kerstmarkten van Keulen en Brugge altijd leuk, maar die steden zelf zijn ook leuk om te bezoeken.

Ik zelf vind de kerstmarkten van Keulen en Brugge altijd leuk, maar die steden zelf zijn ook leuk om te bezoeken.
Geen ervaring met de kerstmarkt daar maar Brugge zelf is al een aanrader. Als je ook van een goed biertje houdt kun je de brouwerij De Halve Maan bezoeken en lekker wat Brugse Zot en/of Straffe Hendrik drinken. Er zijn daar heel veel chocolade en bier speciaalzaken en je kunt daar heel goed eten. Het enige wat er eigenlijk ontbreekt zijn vuurwerkwinkels :)

Lekker in je eigen stadje amigo

Begrijp me niet verkeerd. Ik ben gek op de laatste weken van het jaar maar ik ga nog liever kapot dan dat ik 'gezellig' een middagje ga kerstshoppen in een tuincentrum.

Stikdruk, nergens parkeerplek, gillende kutkinderen, opa's en oma's die geen flikker zien in het donker en dus langzaam naar de uitgang schuifelen enz enz...

Kerstmarkt in het buitenland nooit geweest omdat we in die periode het thuis gezellig hebben. Willen we wel es een keer doen maar dan diep in duitsland zodat de voertaal op het plein ook alleen maar duits is.

Wel een paar keer in Wenen en Praag op een paasmarkt geweest en dat was altijd wel heel gezellig idd.

Back
Bovenaan