Kerstfilms.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor mij is Home Alone 1&2 toch wel een traditie, zonder deze films is het geen kerst eigenlijk.

Daarnaast zag ik onlangs de film Surviving Christmas, vond dit toch ook wel een hele leuke film met James Gandolfini.

Zitten hier inmiddels op 6 films die we gekeken hebben, heerlijk om weer te zien. Maar willen er zeker nog een heel aantal kijken dit seizoen.

Afgelopen weekend nog Deck the halls gekeken met mn vriendin, was een leuke film. Zij kijkt elke avond rtl8 films, ik kijk soms mee.:p

Dit weekend met de kids de eertse kerstfilm gekeken ze wilde deze zien, blijft lachen
p18816616_v_h9_ac.jpg

De teller staat hier inmiddels op 10 films die we dit jaar gekeken hebben. Drukke tijd is begonnen, maar hoop wel dat dit aantal nog een stuk zal oplopen.

Eerst de finale van Santa Clauses seizoen 2 eens afkijken en dan weer wat films erbij pakken.
Met RTL8 op de achtergrond is ook wel lekker hoor, gewoon de sfeer meepakken, het verhaal hoef je niet per se te volgen. Maakt het in de avond forummen en werken mooi sfeervoller. :)

Proberen er elke paar dagen 1 te kijken, de rest nemen we op. Staan er nu denk 35 als opgenomen haha

Wij gaan 1e kerstdag met de kids naar deze film. Niet echt een kerst film maar zeker goed voor de sfeer.

Elke avond dat we thuis zijn gaat de tv standaard op NET5 en anders gaan we wel op een van de streamingsdiensten een kerstfilm kijken. Heerlijk sfeertje pakken

Vorig jaar onder andere 'Falling for Christmas' gekeken en die viel hier erg in de smaak. Onlangs ook Best. Christmas. Ever! bekeken van dezelfde producten, maar deze kon niet tippen aan de voorganger.

Nu wil ik de komende dagen nog een aantal leuke/sfeervolle kerstfilms bekijken. Zijn er nog tips voor Netflix/Videoland?

Dit jaar alleen Candy cane lane gezien. Grappige film maar niet echt een aanrader.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan