Kees heeft last van vuurwerk

eumetazoa

VWC lid

Kees heeft autisme heeft hier ook boeken over geschreven.
De media buit hem nu uit maar vond het interessant om te delen hoe vuurwerk/geluid zo geïnterpreteerd kan worden door bepaalde mensen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Is dat de zoon van Marc Marie Huybregts, een acteur of een echte autist die weer door media wordt uitgebuit?

Gezien onderstaande achtergrond laat ik mijn eerdere reactie achterwegen.

Laatst bewerkt:
Dit is een autist die gevolgd is geweest als documentaire, heeft meerdere briljante uitspraken maar kan slecht tegen geluid. Zo staat er ook een filmpje op Youtube waarbij hij aan een kerel met een bladblazer vraagt hoe lang het nog duurt. Hij heeft niet zozeer een afkeer tegen vuurwerk als aan harde (in zijn ogen verstorende) geluiden.

Woont inderdaad bij zijn ouders nog, best interessante docu om naar te kijken. Maar tikje off-topic voor hier.

Klopt, Kees heeft autisme heeft hier ook boeken over geschreven.
De media buit hem nu uit maar vond het interessant om te delen hoe vuurwerk/geluid zo geïnterpreteerd kan worden door bepaalde mensen.

Klopt, Kees heeft autisme heeft hier ook boeken over geschreven.

Tip voor de volgende keer: zet dat soort achtergrond info er in het vervolg even bij in de startpost. Niet iedereen kent Kees zoals je hierboven aan sommige reacties al kunt zien. Het lijkt nu net een doorgeslagen anti-vuurwerk persoon terwijl hij dit soort reacties heeft op elke vorm van (hard) geluid als gevolg van zijn aandoening.

Kees heeft zo zijn mening. Ik vind het een prima kerel. Woont trouwens niet meer bij zijn ouders maar dat even terzijde. Kees kan sowieso niet tegen omgevingsgeluid van welke aard dan ook. Dus ook van vuurwerk. Alleen jammer dat dit geheid weer misbruikt gaat worden door de als maar groter wordende groep vuurwerkhaters.

Hij heeft inderdaad een paar mooie uitspraken gedaan waar ik om kon lachen. Maar het is best een triest verhaal, hij heeft echt geen gemakkelijk leven met zijn autisme. Wel een mooie docu.

En zie hier het klaagvolk. Mensen met een afwijking. Ik snap wel dat ze er niks aan kunnen doen. Maar neem ze aub niet té serieus.

Snap eigenlijk sowieso niet waarom hier dit soort berichten/videos geplaatst worden! Waarom? Vind het kansloos dat zo n iemand met(alle respect) hier eigenlijk voor word gebruikt en ik zie meerdere videos waarin hij ontiegelijk scheld op van alles en nog wat...Dat kun je toch niet serieus nemen, vooral met dat taalgebruik. Weer in het nadeel van onze hobby!! Vind dit soort berichten echt kansloos en snap niet dat VWC dit goedkeurt om te plaatsen en dit niet gewoon verwijderd. Belachelijk en begin hier steeds meer een hekel aan te krijgen wat niet ten goede komt hier op dit forum echt jammer zulk soort klote berichten. Logisch dat ik hier niet al te vaak meer op reageer en aanwezig ben....

Snap eigenlijk sowieso niet waarom hier dit soort berichten/videos geplaatst worden! Waarom? Vind het kansloos dat zo n iemand met(alle respect) hier eigenlijk voor word gebruikt en ik zie meerdere videos waarin hij ontiegelijk scheld op van alles en nog wat...Dat kun je toch niet serieus nemen, vooral met dat taalgebruik. Weer in het nadeel van onze hobby!! Vind dit soort berichten echt kansloos en snap niet dat VWC dit goedkeurt om te plaatsen en dit niet gewoon verwijderd. Belachelijk en begin hier steeds meer een hekel aan te krijgen wat niet ten goede komt hier op dit forum echt jammer zulk soort klote berichten. Logisch dat ik hier niet al te vaak meer op reageer en aanwezig ben....

Deels eens met je, uiteindelijk is dit wel het subforum vuurwerk in de media en hoort al het negatieve nieuws hoe we dat ook vinden hier ook thuis.

Maar dat is ook deels de reden dat ik dit subforum vaak links laat liggen inderdaad. Het komt mijn pyro-motivatie (is dat een woord) niet ten goede, maar ik laat me het plezier van de rest van het forum niet door beïnvloeden.

Back
Bovenaan