Kees heeft last van vuurwerk

Vind dit gewoon misbruik maken van de afwijking van de beste man, natuurlijk kunnen mensen met een zware vorm van autisme last hebben van allemaal knallen op de achtergrond. Maar wat voor punt wil je hier mee maken?

Hier spreekt een autist die elk jaar een enorme hoeveelheid vuurwerk afsteekt, en daar het hele jaar mee bezig is. Wanneer komen ze mij om mijn mening over vuurwerk vragen? De koffie en mijn betoog staat al klaar.

Maar dat is ook deels de reden dat ik dit subforum vaak links laat liggen inderdaad. Het komt mijn pyro-motivatie (is dat een woord) niet ten goede, maar ik laat me het plezier van de rest van het forum niet door beïnvloeden.

Precies dit dus.
Al die aanstellers hier altijd.. Negeer dan gewoon dit gedeelte van het forum, is het nou echt zo moeilijk voor sommigen?

Ik vind ook dat vuurwerkcrew moet stoppen met deze onzin berichten. Stop er gewoon mee. Dit willen wij niet lezen.

Ben ik het niet mee eens. Het onderwerp van deze video is vuurwerk, en derhalve hoort het thuis op dit forum. Zou wat zijn, als er alleen topics worden toegelaten die ons allemaal zinnen.

Ik heb dan nog meer moeite met topics over darten, vissen of muziek. Maar ook daarvan denk ik; ik open ze niet, want mijn interesse ligt er niet. Maar als het een deel van de bezoekers plezier oplevert vind ik het prima!

Dus omdat jij dit niet wilt lezen mag ik geen topic openen met een bericht over een autistische man en zijn interpretatie van vuurwerk en hoe de docu makers dit in perspectief zetten.
Hetzelfde voor het bericht van Elburgersc hierboven, je hoeft het niet te kijken.

Dus omdat jij dit niet wilt lezen mag ik geen topic openen met een bericht over een autistische man en zijn interpretatie van vuurwerk en hoe de docu makers dit in perspectief zetten.
Hetzelfde voor het bericht van Elburgersc hierboven, je hoeft het niet te kijken.

Klopt idd ik hoef het niet te kijken maar ik begrijp niet wat dit soort berichten ten gunste van onze hobby komen. Volstrekt kansloos en wees gerust hoor ik zit hier niet meer zoveel, kijk af en toe wel en alleen berichten die er toe doen kijk ik, want dat heeft met vw te maken en dat is waar het hierom draait en niet die andere kansloze anti-vw topics..... Maar dat is voor een ieder zelf!!

Back
Bovenaan