\_niels_/
VWC lid
Dit ziet er niet uit als een winkelbunker toch? Lijkt me eerder een grote centrale bunker ergens, waar misschien via via een fotootje van gedeeld is.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dit ziet er niet uit als een winkelbunker toch? Lijkt me eerder een grote centrale bunker ergens, waar misschien via via een fotootje van gedeeld is.
4kg 25mm, was al bekend
Jongens, was het niet gewoon 6kg? (Post 243) of is dat weer achterhaald?
Net de video weer es teruggekeken, blijft wel echt een rammer hoor. Gigantisch diverse effecten, die brede fanshape van 10 schoten voegt erg veel toe!
Lijken wel wat effecten uit de Gold Rapid Cracker (die nu in de openingsdeal staat) in verwerkt te zijn. Kan die prima hebben!
@katan, ik kan me niet voorstellen dat deze nog niet getest is. Kunnen jullie ons verblijden met een straat video van deze box? Of een video van de daadwerkelijk productie? of komt er nog een demo waar de productie geschoten wordt?
Mensen die m na alle heisa van vorig jaar, en de reeds bekende video, nog overwegen te kopen dit jaar. Als die weer voor 200-250 staat...