Katan Special Grande #400

Bij Arentz liggen ze al
attachment.php

https://forum.vuurwerkcrew.nl/showt...rentz-Outlet&p=1219176&viewfull=1#post1219176
Dit ziet er niet uit als een winkelbunker toch? Lijkt me eerder een grote centrale bunker ergens, waar misschien via via een fotootje van gedeeld is.

Net de video weer es teruggekeken, blijft wel echt een rammer hoor. Gigantisch diverse effecten, die brede fanshape van 10 schoten voegt erg veel toe!
Lijken wel wat effecten uit de Gold Rapid Cracker (die nu in de openingsdeal staat) in verwerkt te zijn. Kan die prima hebben!

@katan, ik kan me niet voorstellen dat deze nog niet getest is. Kunnen jullie ons verblijden met een straat video van deze box? Of een video van de daadwerkelijk productie? of komt er nog een demo waar de productie geschoten wordt?

Mensen die m na alle heisa van vorig jaar, en de reeds bekende video, nog overwegen te kopen dit jaar. Als die weer voor 200-250 staat...

Graag zelfs want ik heb hem ook overwogen maar omdat er niet een definitieve film is voor in de startpost heb ik maar wat anders besteld ...

Net de video weer es teruggekeken, blijft wel echt een rammer hoor. Gigantisch diverse effecten, die brede fanshape van 10 schoten voegt erg veel toe!
Lijken wel wat effecten uit de Gold Rapid Cracker (die nu in de openingsdeal staat) in verwerkt te zijn. Kan die prima hebben!

@katan, ik kan me niet voorstellen dat deze nog niet getest is. Kunnen jullie ons verblijden met een straat video van deze box? Of een video van de daadwerkelijk productie? of komt er nog een demo waar de productie geschoten wordt?

Mensen die m na alle heisa van vorig jaar, en de reeds bekende video, nog overwegen te kopen dit jaar. Als die weer voor 200-250 staat...

Heb hem door gezet naar dit jaar!

Gewoon een dikke rammer en heb er hoge verwachtingen van.

ik heb mijn twijfels over wat voor type film dit is.
deze oosterbuur heeft nog een tweetal andere katan filmpjes geupload vandaag (beast mode, special#1)en dat zijn volgens mij direct copy/paste van de reguliere product films.

Laatst bewerkt:
Of bovenstaande video vrij matig wat mij betreft. Vrij eentonig en weinig origineel qua effecten (behalve de spinners in waaiervorm) en geen opbouw. Van A tot Z hetzelfde tempo.

De video van (ruim 3kwart) van de WTF One (omlabeling van de Katan Grande Special #400!

Wat een bak. Bonte mix van effecten, veelal met titanium core. Heel tof. Wel gigantisch lange pauzes tussen de cakes. Maar dat valt te verhelpen.

Voor de freak prijs van 200-250 gewoon een monsterlijk dikke box!

Back
Bovenaan