Katan Special Grande #400

Prima rammer, prima effecten. Voor hen die een van alles wat,goede snelheid, 1 grote bak willen afsteken is dit meer dam goed.

Ik sta er niet van te wapperen maar zou hem ook niet laten staan.

Ah kijk dat is fijn nieuws. Keer eens wat anders dan politieke discussies.
Jammer dat er gefilmd is met een aardappel

Poaah nog eens gekeken hij is wel dik hoor. Moordend tempo en zo wat ik er van kan zien prima effecten! Qua effecten misschien minder mooi dan de evo one maar deze trekt me veel meer vanwege de extra shapes en het echte ram werk

Mooi tempo! En op eerste ooh prima effecten, helaas niet alles goed kunnen zien/horen. Hopelijk volgt een betere kwaliteitsvideo binnenkort! :cool: Maar zeker blij met mijn aankoop. Hopelijk kan deze dit jaar de straat in en komt er geen verbod...

Wat een bak! Qua effecten niet heel divers en bijzonder. Uitwerkingen wel weer prima. Vooral dat donkere goud op het eind, geweldig! Hier troef je de gemiddelde buurman wel mee af hoor!

ik vind hem nog niet zo slecht. die crackling op het laatst mogen ze eruitlaten. maar de spinners en een goede blink effect erin vind ik dan wel weer mooi.

Prima bak, zeker als je hem voor een goede 200 piek hebt besteld. Ruimschoots het geld waard!! Maar ik ben niet heel erg onder de indruk, en dat is meteen het nadeel van de hype.

Voor m'n gevoel precies zoals de andere katan bakken. Absoluut een zeer sterke prijs/kwaliteit verhouding maar niet echt onderscheidend in effect type maar wel in chaos en sensatie.

Ga hem zelf denk ik niet aanschaffen.

De uitwerkingen zijn een dikke prima! Die spinner waaier met rode strobe en daarna dat titanium gouden effect (?), vind ik wel erg nice. Echter vind ik het geheel niet helemaal pakkend, maar voor de prijzen waar je hem soms kan krijgen zeker het proberen waard. De filmafstand is ook een eindje op die Instagram film, in de straat eronder staan zal echt wel genieten worden.

De hype is misschien wel wat 'too much' geweest, maar daar ben ik zelf ook medeverantwoordelijk voor. :wink:

Ben nu wel benieuwd naar de overige specs :D. bruto/netto massa en afmetingen etc. Deze wordt geleverd in 2 delen toch?

Erg veel blinkers in het begin, eigenlijk vanaf het moment dat er goud in de bak komt vind ik em mooi worden. Verder wel een heerlijk tempo en een finale waar de straat wel even wakker van wordt! Ondanks dat laat ik hem voor dit jaar toch staan, ben erg benieuwd hoe die in de straat presteerd

Iedereen mag deze box geweldig vinden maar ik koop liever de skyline on fire. Kost een wat tientjes minder en de tijdsduur is hetzelfde.

Hm, moesten we hier nou zo lang op wachten en moest dit nou de box van het jaar worden. Nee, ik vind hem echt niet bijzonder en ik zie nauwelijks 30 mm effecten en de meeste 25 mm effecten vind ik klein overkomen en blijven nauwelijks hangen. Alleen die paar schoten voor de crackling ogen behoorlijk, maar voor de rest, afzettend tegen de prijs .... :no:

Back
Bovenaan