Katan Special Grande #400

Gisteren van Katan gehoord dat het filmpje deze week komt en dat de boot met de boxen ruim op tijd in Nederland zal zijn.

De effecten lijst ziet er goed uit.
Maar de hoop opeen filmpje is hier allang opgegeven. Dit omdat katan via pb of mail al meerdere malen heeft aangegeven dat deze dezelfde week zou komen.

Dus de "berichten" van katan geloof ik niet gauw meer.. Inzake deze compound..

Wederom een aantal berichten verwijderd, dit blijft maar gaan naar een aantal waarschuwingen zowel in dit topic als PM. Helaas moet het zo, maar in het vervolg van flauwe humor/,misplaatste grappen enz enz zullen wij direct een officiele waarschuwing geven.

Gewoon een heerlijke rammer met duidelijke thema's! Zeker geen rommeltje!
Voor mij duurt het blinkgedeelte in het begin wel net te lang, maar dat is een kwestie van smaak.

Complimenten voor Katan! :handsup:

Wederom een aantal berichten verwijderd, dit blijft maar gaan naar een aantal waarschuwingen zowel in dit topic als PM. Helaas moet het zo, maar in het vervolg van flauwe humor/,misplaatste grappen enz enz zullen wij direct een officiele waarschuwing geven.

Na lang wachten en bijna een forumcrisis is 'ie er dan. Het filmpje!
Mooi opbouwend tempo in ieder geval, goede burst. Effecten kan ik nog niet zo goed beoordelen, maar ben benieuwd naar de betere beelden.

Tempo en shapes lekker. Op film lijkt variatie in de effecten echter wat aan de zuinige kant,maybe beter te beoordelen mocht na betere film.

Zeer goed tempo, maar zoals hierboven ook gezegd, er had wel wat meer variatie in mogen zitten. Al zijn de specials natuurlijk bekend om 1-2 effecten.
Al met al ben ik blij dat ik hem niet heb besteld. Maar hier doe je zeker geen miskoop aan, als we de sample mogen geloven.

Het is een erg lekkere rammer, maar de evo force one lijkt op video beter uitgewerkte effecten te hebben. Om dat goed te kunnen beoordelen heb je natuurlijk wel beter videomateriaal nodig.

Op het eerste oog geen spijt deze besteld te hebben. Ben wel fan van zulke bakken met een variatie in schietrichtingen.

Vind het tempo echt lekker, ziet er goed uit.
Alleen vanaf 1:35 lijkt me toch dat het filpje even versneld afspeelt?

Yaaaaaayyyyy het wachten was het waard! Wat een dikke bak, kan niet wachten om hem de lucht in te jagen!

Back
Bovenaan