Patronenvuurwerk
VWC lid
Hier ook besteld! Voor €250.- ben erg benieuwd naar beeldmateriaal!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben benieuwd naar de straatfilms mannen! Straalt best wat vertrouwen uit als je zo'n dikke box durft aan te schaffen zonder enig filmpje.
Wauw....dit wordt echt een kanshebber box van het jaar >2kg
Het eerste filmpje al gehad en bekeken, maar net niet goed genoeg om onder de special lijn te mogen vallen. Only the best... Dus hij word aangepast en verbeterd. Nu weer wachten op het nieuwe filmpje. Zodra hij is zoals hij word word het filmpje gedeeld. Moet wel een topper zijn natuurlijk![]()
Als ik het goed begrijp, je kunt namelijk je uitleg op meerdere manieren interpreteren, lijkt het er nu juist op dat de productie zoals die al is gewoon doorgaat maar dat je zelf alleen niet tevreden bent met het filmpje, iets wat er voor moet zorgen dat de consument over de streep moet trekken om je product te kopen, ook al zal het product in de praktijk dus gewoon presteren zoals je eerste filmpje wat je zelf omschrijft als 'niet goed genoeg'.
Mijn vraag aan jou is dan ook, is de productie reeds gestart en wordt deze nog aangepast? Zo ja, wat doe je dan met de boxen die reeds gemaakt zijn maar niet goed genoeg zijn? Kun je een garantie geven dat wat men ziet dan ook krijgt?
Katan heeft mij ver in het verleden diverse keren zeer teleurgesteld wat betreft misleiding. Cakes verkopen als 500grammers waar dan in werkelijkheid 200 gram in zat is slechts een voorbeeld. Ik ben nu nog steeds zeer sceptisch, vandaar nu mijn vraag.
Helaas is het artikel nog steeds niet naar onze zin, we zijn er heel erg druk mee bezig. Ik verwacht eerlijk gezegd niet op hele korte termijn een film die conform onze wensen én productie is. Doen ons uiterste best in ieder geval!
Productie kan heel snel gaan, daar zijn op dit moment geen zorgen over. Maar product moet wel gewoon echt goed zijn. We zijn er druk mee bezig..Komt het artikel nog wel dit jaar? Is de productie ook nog niet gestart?