niewap
VWC lid
Niet alleen dat, het is gewoon zielig om zo'n weerloos diertje dit aan te doen.
Tuurlijk sluit ik me hier ook bij aan maar dit is toch wel weer negatieve reclame voor het vuurwerk in z'n algemeen door zo'n idioot.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Niet alleen dat, het is gewoon zielig om zo'n weerloos diertje dit aan te doen.
Kat dood door rotje in achterwerk
KLAZIENAVEEN - De Dierenbescherming Zuidoost-Drenthe doet woensdag aangifte van dierenmishandeling in het Drentse Klazienaveen. Een kat stierf daar op oudejaarsdag, nadat er een rotje in het achterwerk was gestopt.
Ook elders op het lichaam zaten brandplekken. Dat heeft een woordvoerster van de Dierenbescherming dinsdag gemeld.
Het dier overleed kort nadat een vrouw uit Emmen het had gevonden. Van wie de kat was, is niet bekend.
''Zoiets hebben we nog nooit meegemaakt. Dit is echt verschrikkelijk'', aldus de woordvoerster van de Dierenbescherming. De organisatie is op zoek naar getuigen van het misdrijf.
Tip
Dinsdagochtend meldde een inwoner van Arnhem zich bij de Dierenbescherming. Hij looft belangeloos 5000 euro uit voor de tip die leidt tot aanhouding van de dader. Die riskeert volgens het Openbaar Ministerie in Assen een straf van maximaal drie jaar cel of een boete van 18.500 euro.

Die persoon mag 10x levenslang krijgen en aan de schandpaal...Jammer dat dat niet meer mag, dan had ik hem toegetakeld dat hij over 10 jaar nog aan het blehren was! 

1 uurtje samen met die gasten in een afgesloten ruimte...
ik hoop dat god bestaat echt waar....

Inmiddels 6200 euro uitgelooft voor de gouden tip, hopen dat t helpt. Ben er verdomme toe in staat om een lening voor af te sluiten,..........
meen je dat nou![]()
ik hoop dat het je lukken gaat