Kat mishandeld met vuurwerk op oudejaarsdag

Trouwens nog wat ik heb het net gezien op HVN, afschuwelijk!! Ik heb hier geen goed woord voor over!
Misschien is het voor zo'n monster een straf goed op z'n plaats net zoals de slachtoffers in de filmreeks van SAW.
Ik moet ze niet tegenkomen, want dan neem ik het recht in eigen hand.

Het ergste bericht wat ik ooit over vuurwerkgeweld gelezen heb.
Dit zijn geen mensen meer, dit zijn grote schoften, lafaards

Dit is gewoon ziek :angry:, hopelijk is er iemand die iets meer heeft gezien wat naar de dader (s) kan leiden zodat deze vervolgd kunnen worden door justitie en dan hoop ik dat de straf niet te mild zal zijn en ook niet dat er rekening wordt gehouden met de leeftijd mochten zij minderjarig zijn ( wat helaas in NL wel gebeurt ).

Bah! deze mensen gun ik hun hele leven niets meer! Ik hoop dat ze zelf een pijnlijke dood lijden! hier kan ik echt woest om worden! Hoe ziek ben je in je hoofd om zoiets te doen? Ik hoop dat deze gasten gepakt worden en zwaar bestraft worden! Het zullen wel van die stumperts zijn die het ook nog op youtube gaan zetten!

Update: Dierenbeul laat vuurwerk ontploffen in achterste van kat

UPDATE:
Hart van Nederland heeft in haar uitzending van 04/01/2010 aandacht besteed aan deze gruwelijke vorm van dierenmishandeling.

Voor de reportage van Hart van Nederland klik je op onderstaande link:

http://www.hartvannederland.nl/nederland/drenthe/2010/kat-gruwelijk-vermoord/

Een vrouw heeft op oudejaarsdag, even na 17.00 uur, bij de Praxis in Roer, Klazienaveen een zwarte poes aangetroffen die het uitgilde van de pijn.

(Artikel van: Buurtlink)Het dier bleek een vuurwerkprojectiel in haar achterste te hebben, die tot ontploffing was gebracht door een dierenbeul(-en).

20100104215103_838258.jpg

De poes heeft het drama niet overleeft. Het diertje stonk naar verbrand vlees en vuurwerk.

Mocht er iemand zijn die een, vermoedelijke nog jonge, zwarte kat vermist in de omgeving van Roer, Klazienaveen meld je dan even bij de dierenambulance of dierenbescherming. Wellicht kunnen hun je verder helpen.

afschuwelijk dit! ik mag hopen dat de daders gevonden worden van dit vreselijk stukje wrede dierenmishandeling!!!!

Ik zag het net op TV.. de fotos die ze lieten zien .. ik kon er echt niet naar kijken.. afschuwelijk!!! :angry::angry:

Die mensen die dit gedaan hebben moeten ze zelf eens een stuk vuurwerk in hun achterste tot ontploffing brengen. Echt diep triest dit. Hier moeten ze dus een flinke boete van 1000den euro's op gooien en nog een aantal jaren gevangenisstraf. Zulke mensen horen niet op straat.

Als ik ooit zoiets zie , dieren mishandeling in het algemeen, komt de sadist in mij naar boven, en zorg ik dat diegene in een hel terechtkomt, de rest mag je zelf fantaseren.

Ik hoop dat ze hem pakken wat nooit meer zal gebeuren, laten we dan maar hopen dat ze karma ervoor zorgt dat ie doogereden word ofzo...

Heel erg dit en die foto breekt me hart...

Dit zijn nou de gore ********ken die het verpesten voor de liefhebbers

Ik zit dan nu te denken wie doet nu zoiets, kan me gewoon niet voorstellen dat iemand zoiest kan doen, die moet dan wel echt ziek zijn geweest in zijn hoofd, opsluiten die persoon/personen.

Dit zijn nou de gore ********ken die het verpesten voor de liefhebbers

Ik zit dan nu te denken wie doet nu zoiets, kan me gewoon niet voorstellen dat iemand zoiest kan doen, die moet dan wel echt ziek zijn geweest in zijn hoofd, opsluiten die persoon/personen.

Niet alleen dat, het is gewoon zielig om zo'n weerloos diertje dit aan te doen.

Niet alleen dat, het is gewoon zielig om zo'n weerloos diertje dit aan te doen.

Dat is waar ik ook aan dacht het idee zelf staat los van vuurwerk, het kan met alles gedaan worden, als de geest maar ziek genoeg is.

Ik heb er geen woorden voor, blijft vreselijk om te zien, ik zou hem heel erg laten lijden, en daarna betonnen schoenen geven. :angry:

dan ben je toch echt ziek in je hoofd?
Deze mensen verdienen een hele beste straf! (en sowieso een psychologisch onderzoek)

Het onderzoek gun ik ze niet eens, zoals Patz0r al zei, erg laten leiden..Wordt met de dag gekker. Daarbij komt ook nog kijken: ze hebben het nu met een kat gedaan, maar wat is het volgende? Misschien wel een mens?

ZIEK ZIEK EN NOG EENS ZIEK moet je zijn om dit te kunnen doen.
een normaal denkend mens denk hier niet eens aan.

opknopen de dader of daders heb hier geen woorden voor, WALGELIJK

Kat dood door rotje in achterwerk

KLAZIENAVEEN - De Dierenbescherming Zuidoost-Drenthe doet woensdag aangifte van dierenmishandeling in het Drentse Klazienaveen. Een kat stierf daar op oudejaarsdag, nadat er een rotje in het achterwerk was gestopt.
Ook elders op het lichaam zaten brandplekken. Dat heeft een woordvoerster van de Dierenbescherming dinsdag gemeld.

Het dier overleed kort nadat een vrouw uit Emmen het had gevonden. Van wie de kat was, is niet bekend.

''Zoiets hebben we nog nooit meegemaakt. Dit is echt verschrikkelijk'', aldus de woordvoerster van de Dierenbescherming. De organisatie is op zoek naar getuigen van het misdrijf.

Tip

Dinsdagochtend meldde een inwoner van Arnhem zich bij de Dierenbescherming. Hij looft belangeloos 5000 euro uit voor de tip die leidt tot aanhouding van de dader. Die riskeert volgens het Openbaar Ministerie in Assen een straf van maximaal drie jaar cel of een boete van 18.500 euro.

Van mij mocht het meer zijn, maar netjes dat er een beloning is uitgeloofd. Nu maar hopen dat ze hem/haar pakken.

Probleem met dit soort zieke akties is dat het, net als de pijpbomberichten, elk jaar weer voorbij komt. Het lijkt moeilijk te voorkomen. Vorig jaar kan ik mij herinneren dat een eend was beschoten met vuurwerk (moest worden afgemaakt) en dat een hond in zijn eigen tuin ernstig gewond raakte nadat reljeugd een zwaar stuk vuurwerk over de schutting wierp. Ik moet eerlijk zeggen, vorig jaar dacht ik dat ik de ergste berichten wel gehoord had, maar de bodem is er weer uit hoor. Sommige mensen verlagen zich tot een buitengewoon laag, sadistisch en verwerpelijk niveau.

Hoop dat ze de dader(s) vinden en een manier kunnen bedenken om deze flink te laten boeten voor zijn daad. TBS lijkt me geen vreemde extra eis, want zeg nou zelf; als je vuurwerk in het achterste van een dier steekt spoor je toch niet? :sad:

Cameo

Back
Bovenaan