Kat mishandeld met vuurwerk op oudejaarsdag

R@lph

VWC lid
In Klazienaveen is op oudejaarsdag een poes mishandeld met vuurwerk.

Rond vijf uur 's middags hoorde FOK! user cyberbull een gillende poes nabij een filiaal van een doe-het-zelfwinkel. Nadat ze polshoogte ging nemen trof ze een zwaargewonde poes aan waarin knalvuurwerk was gestopt. De poes overleed kort daarna aan haar verwondingen.

Het is nog onbekend wie het baasje van deze jonge poes is. De vinder gaat nog deze week samen met de Dierenambulance aangifte doen bij de politie.

Wel g*************.:angry::angry::angry::angry:

Mensen waar gaat dit naar toe.

Wie de gouden tip heeft die naar de daders leidt krijgt van mij 250,- contant.

Let wel de daders moeten gepakt worden...

Goed dat ik dit niet gezien heb.

Ik had diegene meteen z'n kop er af getrokken.

Laffe t*fushonden, laat ik er niet achter komen wie jullie zijn.

dit is echt het meest afschuwlijkste wat ik hier ooit gelezen heb .
verklaar de gek die dit op de kerfstok heeft vogelvrij :mad::mad::mad:

Te triest voor woorden dit.
Wat bezielt zulke mensen tog? Die zijn rijp voor een gesticht.

Echt te walgelijk voor woorden zulke dingen!

Een zink 902 in den aarsch zou misschien nog een beetje gerechtigheid opleveren.... Alleen kun je niet tot zuks laten verlagen.......helaas.

Hoop dat ze de dader(s) te pakken krijgen, zelfs in jeugdinrichtingen schijnen er zeepjes op de grond te belanden....

Helemaal van de zotte. Moet je toch een goeie steek los hebben zitten.
Dat deze personen maar goed gestraft mogen worden. Denk alleen dat de daders niet gevonden gaan worden.

wat tha hell? kom op zeg!!! dit is te afschuwelijk voor woorden :angry::angry: weerloze kat toetakelen met vuurwerk :frusty::angry::frusty:

te triest voor woorden!!!!!

Dit soort lui verdienen gewoon 1 keer per week voor de rest van hun leven een bezoekje van de russische maffia, die weten wel wat afstraffen/martelen is.

Sta niet voor mezelf in als ik iemand zoiets zie doen, zou waarschijnlijk heel slecht aflopen voor degene.
Vuile vieze laffe t*********(en)
Wordt echt woest als ik zoiets lees...

als ik die dader zou treffen zou ik de welbekende zwarte vlek voor m'n ogen krijgen, dit is echt te triest voor woorden...

Lees dit bericht en voel tranen an woede en onmacht opwellen. Moet er niet aan denken dat zoiets met mijn katten zou gebeuren.

Te gek voor woorden deze laffe en idiote actie!:angry::angry::angry:

Wat een rotzak(ken) die dit op hun geweten hebben!!!
Als je zoiets doet ben je geen mens meer. Dat soort monsters mogen ze van mij levend koken in een ton kokend heet water.
Hopelijk krijgt of krijgen deze monsters alle ******s (sorry voor dat woord) die er maar te krijgen zijn.
Godverdomme!!!!!

Dit is gewoon te ziek voor woorden, zag het net op het nieuws. Zulke mensen óf beesten, beter genoemd, zouden ze moeten afmaken op een gruwelijke manier. Echt triest dat iemand zo iets in zijn kop kan halen. Ben het ook met de andere eens, ik gun ze van harte het ergste toe!

Back
Bovenaan