Kapellen - Pyromusical - 28-7-2008

RedBaron

Pyroworld
waar: Kapellen, belgie
tijdstip: 22:00
firma: Hendrickx Fireworks
Max kaliber: 150MM

logo.jpg

Zoals ieder jaar vind er in het park van Kapellen op de Athletiekbaan\voetbalveld ter gelegenheid van de kermis een groots opgezette pyromusical plaats. Dit vuurwerk wordt al sinds jaar en dag verzorgd door Hendrickx en Lefeber.

Vorigjaar werden we dan ook verrast met muziek stukken van onder andere Bjork en Shakira. In Kapellen vind atijd de premiere plaats van nieuw reprtoire van Hendrickx voor Pyromusicals. Benieuwd dus wat men dit jaar in petto heeft.

HenL_KAPELLEN_30-7-2007_029.JPG

HenL_KAPELLEN_30-7-2007_017.JPG

Voor de mensen die vorigjaar en al veel vaker zijn geweest zullen het met me eens zijn dat dit een beste aanrader is!

Voor de show van vorigjaar kun je in *deze threath* nog eens een kijkje gaan nemen! Pyroworld zal uiteraard weer bij de vrienden van Hendrickx Fireworks aanwezig zijn!

Wij zijn vorig jaar ook een kijkje wezen nemen in Kapellen en inderdaad, het is een echte aanrader. De kermis stelt niets voor, maar het vuurwerk was top.

Afgaande op de filmbeelden van vorig jaar zeg ik tegen iedereen: Gaan.!!!
Een van de beste shows (pyromusicals) uit 2007 (mijn persoonlijke mening) van de shows die ik of live of op film heb gezien.
Ik ben zeker van de partij.
Aanrader

deze valt ook in mijn vakantie, dus ik ga ook eens bekijken of ik hier geen dagje weg van kan maken. aan de reacties te zien van vorig jaar moet het wel top zijn geweest.

Deze show stond redelijk hoog in het lijstje van shows die ik wil bezoeken dit jaar.

Echter valt deze show gelijk met de show van DBK op het strand van oostende (Vurige maandagen)

Ik ga nog eens heel goed bedenken wat ik ga doen, beide shows zijn het rijden dubbel en dwars waard namelijk.

:bye:

Ik ga er wel een kijkje nemen denk ik.. Alleen een beetje jammer dat Alpeco nog niet op maandag open is :D

Was er niet de mogelijkheid om op maandag/dinsdag te komen op afspraak bij een besteding> 500 euro?

Nee, helaas, de openingstijden zijn veranderd, meer open in de week, maar momenteel op maandag en dinsdag gewoon gesloten. Er staat niets meer over een afspraak maken voor >500 euri. :wink:

Deze show staat voor mij overigens nog op de planning, als alles meezit, ben ik er gewoon bij. :D

Nee, helaas, de openingstijden zijn veranderd, meer open in de week, maar momenteel op maandag en dinsdag gewoon gesloten. Er staat niets meer over een afspraak maken voor >500 euri. :wink:

Deze show staat voor mij overigens nog op de planning, als alles meezit, ben ik er gewoon bij. :D

Dan wil ik graag met je meerijden indien mogelijk. :D

Ik heb begrepen dat er nog steeds geen uitsluitsel is of deze show nu door gaat ja of nee. zodra er meer info is zal ik dat hier melden

Ik kan hier dus waarschijnlijk niet mee want kan nog steeds geen vervoer vinden :frusty:

Of de auto is vol of ze willen niet naar die show :bonk:

Is er al iets meer over deze show bekend? Eigenlijk willen m'n vriendin een weekendje België gaan doen en dit eraan hangen als afsluiter.. Maar dan moet ik wel weten of het door zal gaan :D

Ja dat is er,

Hij gaat door. Het zal een kleinere variant gaan worden van de show die ze in Brno Tjechie geschoten hebben :)

Het zal de moeite zijn Patrick. Vorigjaar hebben ze toen de kleinere versie geschoten die ze later dat jaar in Deurne toen schoten. Deze show kun je trouwens *hier* nog eens terug kijken.

dat was toen met muziek van Bjork, Shakira, Il divo enzovoorts.

Kwa lente zal het ergens rond de 15 a 20 minuten zijn verwacht ik. Brno was 24 minuten.

Back
Bovenaan