Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Artikelnummer:831 Artikelnaam:Kamuro Sky Netto Kruitgewicht:450 gram Aantal Schoten:36Schots Effectomschrijving:kamuro golden willows Richtprijs:nog niet bekend
Ben een liefhebber van dit soort effecten, maar vind hem een beetje te traag naar mijn mening.
Weet niet of het aan de cam ligt, maar hij komt ook wat oranje-achtig over.
hij blijkt erg langzaam te zijn heb ik gehoord... maar hij is wel mooi... hij is dusdanig zo langzaam dat er op het filmpje 2 tegelijk worden geschoten volgens mij... en dat vond ik al beetje langzaam! maar toch bedankt, iedereen wachtte hier al op
Tnx Fred, op dit filmpje komen de kleuren er beter uit.
Die roodachtige gloed op het andere filmpje lag dus gewoon aan de cam.
Blijf het echter nog steeds jammer vinden dat er geen tempo in de pot zit.
Vanavond ook gezien om de demo in Maarssen en deze kwam zeker mooi over ja, prima boeketten. Tempo is inderdaad te langzaam, dat zeker, vind het persoonlijk wel zwaar meetellen, want werd mij toch enigszins te eentonig.
Prachtige boeketten en wat duurt die lang zeg
Dit is echt een blok waarbij je een kopje thee drinkt en gezellig met de buurman praat over het nieuwe jaar
Vind ik zeker niet duur, maar ik heb de sniper al
best mooi blok , maar voor die prijs iets te langzaam .
en ik vind de effecten ook niet heel erg vol ofzo , wel jammer .
toen deze info net online kwam had ik er hoge verwachtingen van .
Leuke cake verder, maar wel erg eentonig voor zijn prijs..
Als je even verder zoekt dan heb je voor een veel lagere prijs, en ongeveer hetzelfde effect de Golden Brocade van Evuco..
Het is een leuk potje, maar jammer dat hij zo erg lang duurt. Als ik zie dat de Sniper even duur is zou ik toch echt daar voor gaan. Maar als je geen Wolff-dealer in je buurt heb is het wel een aanrader.
Vond de Kamuro Sky leuk, maar geen echte topper. Daarvoor mist hij de echte power en vuursnelheid, en de boeketten kunnen wel wat groter/langer doorbranden. Omdat de kamuro's toch enigszins redelijk zijn en goud het altijd goed doet staat deze pot voor mij wel boven de middenmoot.