Kamer tegen inperken verkoopdagen vuurwerk

Benieuwd naar de officiële uitslag van de stemming. Hopelijk blijven de afsteektijden gelijk!

ik hoop dat we gewoon geluk hebben want wij kunnen degelijk met vuurwerk omgaan. en die er niet mee om kunnen gaan die moeten ze aan pakken ze moeten dan maar gaan controleren als er overlast is op 29 december maar ze moeten hun eigen druk maken over de crisis en alle andere dingen niet over vuurwerk want kom op is 1x in het jaar laat de jeugd en andere mensen gewoon genieten van hun stukje vuurwerk.

Pfff begin toch wel zenuwachtig te worden. Kan op de site van de Tweede Kamer ook niks nieuws vinden (snap trouwens ook vrij weinig van die site). Maar is deze stemming eigenlijk ook live te volgen?

wtf??? ALLE moties zijn verworpen hoorde ik net op de 2e kamer livestream:O:O
ook de tijden van afsteken....
over de verkoop dagen hebben ze het niet eens gehad.
ik juich nog niet te vroeg, maar zoals ik het nu heb begrepen veranderd er HE-LE-MAAL niets!!!

Goed nieuws!
In de zojuist gehouden stemming zijn de volgende motie's verworpen:
33750-94, 95, en 97
Dat betekent dat:
- Deze jaarwisseling gewoon gestookt kan worden vanaf 10.00 op oudejaarsdag.
- De verkoophoeveelheid nog gewoon 25 kg is.
- Dat gemeenten geen vrijheid krijgen voor een vuurwerkverbod.

Ik heb net ook de stemmingen gevolgd, maar dat motie 33750-XII-94 is verworpen betekent toch niet dat we vanaf 10.00 mogen stoken? Deze motie hield namelijk in dat ze de afsteektijden nog verder wouden beperken. Dat het in plaats van 18.00 naar 23.00 zou gaan. Dit gaat dus niet door, maar dat betekent nog niet dat het plan van 18.00 niet door gaat toch? Heb er niet echt verstand van ofzo maar zo heb ik het begrepen...

Ik snap het niet. Er is gewoon niet gestemd? Hoe kan dat? De website van de Tweede Kamer is behoorlijk moeilijk te begrijpen en ik snap er ondertussen niks meer van.

Mijn opname van de vergadering van vanmiddag is grotendeels corrupt geraakt door een bug in Hypercam. Dat is jammer, maar aangezien de Tweede Kamer dit soort opnames überhaupt niet ter beschikking stelt laat ik dit online staan.
https://www.youtube.com/watch?v=M6HQDD4eOwQ

check deze quote, dinky

Goed nieuws!
In de zojuist gehouden stemming zijn de volgende motie's verworpen:
33750-94, 95, en 97
Dat betekent dat:
- Deze jaarwisseling gewoon gestookt kan worden vanaf 10.00 op oudejaarsdag.
- De verkoophoeveelheid nog gewoon 25 kg is.
- Dat gemeenten geen vrijheid krijgen voor een vuurwerkverbod.

Was dus allemaal een mediastorm in een glaasje water en alle zeikpartijen weer de mond gesnoerd voor een jaartje.

Ik snap het niet. Er is gewoon niet gestemd? Hoe kan dat? De website van de Tweede Kamer is behoorlijk moeilijk te begrijpen en ik snap er ondertussen niks meer van.

Mijn opname van de vergadering van vanmiddag is grotendeels corrupt geraakt door een bug in Hypercam. Dat is jammer, maar aangezien de Tweede Kamer dit soort opnames überhaupt niet ter beschikking stelt laat ik dit online staan.
https://www.youtube.com/watch?v=M6HQDD4eOwQ
kan hier toch niet goed naar kijken zonder boos te worden,ik laat mij door de azijnzeikers toch weer op de kast jagen.de uitkomst maak niet uit in dit geval alleen het aanhoren van de verbod liefhebbers zorgt bij mij verhoging van temperatuur door het aanhoren van leugens en onwaarheden.

Back
Bovenaan