Wereld inderdaad een gekkenhuis maar gelukkig is die debiele Biden weg daar.Het is een feit dat de wereld een compleet gekkenhuis is geworden. Met die idioot van een trump en zijn miljardairs vriendjes bovenaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wereld inderdaad een gekkenhuis maar gelukkig is die debiele Biden weg daar.Het is een feit dat de wereld een compleet gekkenhuis is geworden. Met die idioot van een trump en zijn miljardairs vriendjes bovenaan.
Omdat de Amerikanen voor Amerika kiezen. Simpel toch? Of begrijp je dat niet?Nee wat er nu zit is een stuk beter
(Hoe krijg je het voor elkaar, 330+ miljoen Amerikanen en dan uiteindelijk moeten kiezen tussen seniel of debiel)
Ik zou het niet af gaan wachten als ik jou was. Zorg goed voor jezelf als je snapt wat ik bedoel.Ik heb dit soort topics lang gemeden omdat ik na al die jaren gezeur over een verbod helemaal zat was. Ik ontkom er echter niet aan en lees nu wel veel mee, maar ook weer niet alles. Maar wanneer wordt er nu uiteindelijk een besluit genomen?
Dan gaan we allemaal verder op het Darkweb en alle remmen losIk zou het niet af gaan wachten als ik jou was. Zorg goed voor jezelf als je snapt wat ik bedoel.
Vraag die mij trouwens te binnen schiet is hoe zou het allemaal kunnen gaan aflopen voor dit forum als dat vuurwerkverbod is afgevaardigd. Zijn we dan ineens een (criminele organisatie !? )
verscheidenen zullen er misschien om lachen misschien maar je weet het maar nooit tegenwoordig wat ze allemaal wel niet verzinnen .
Ik denk dat een forum over drugs onder voorlichting wordt geschaard. Maar ja wie ben ikDan gaan we allemaal verder op het Darkweb en alle remmen los
Nee goede vraag, heb hem zelf ook al een keer gesteld maar ik denk dat het nog te vroeg is om daar een antwoord op te krijgen. Zolang er forum over drugs en andere obscure shit is maak ik me hier geen zorgen om, dat is meer afhankelijk van de eigenaren.![]()
Dan gaan we hier voorlichting geven over F4, het is verboden maar men gebruikt het toch.Ik denk dat een forum over drugs onder voorlichting wordt geschaard. Maar ja wie ben ik
Klopt, het is ook niet haalbaar en niet uitvoerbaar. Voor diverse partijen is het wel belangrijk om een wat dan te hebben.. Als we het verbieden, wat dan.. Alternatieven. Als die er niet zijn is er grotere kans dat ze tegen stemmen dus laat het maar lekker onuitvoerbaar zijn.Ik blijf het herhalen: er is geen meerderheid voor het amendement alleen al omdat het jaren duurt voordat alle onderliggende wet- en regelgeving is aangepast en ingericht. Daarnaast is het onpraktisch en kost de uitvoering ervan veel geld.
Meerdere partijen hebben ook al bevestigd dat ze het amendement "charmant" vinden, maar onwerkbaar. Dat is politieke taal voor: "Bedankt voor het lachen, maar dit wordt niks. Hier doen wij niet aan mee."
Onuitvoerbaar betekent in deze niet per definitie dat het verbod niet doorgaat, maar dat je er niks voor terug krijgt. Zo van, jammer joh, we wilden wel, maar het lukt/kan/mag niet, sorry kunnen we ook niks aan doen.Klopt, het is ook niet haalbaar en niet uitvoerbaar. Voor diverse partijen is het wel belangrijk om een wat dan te hebben.. Als we het verbieden, wat dan.. Alternatieven. Als die er niet zijn is er grotere kans dat ze tegen stemmen dus laat het maar lekker onuitvoerbaar zijn.
Ik blijf het herhalen: er is geen meerderheid voor het amendement alleen al omdat het jaren duurt voordat alle onderliggende wet- en regelgeving is aangepast en ingericht. Daarnaast is het onpraktisch en kost de uitvoering ervan veel geld.
Meerdere partijen hebben ook al bevestigd dat ze het amendement "charmant" vinden, maar onwerkbaar. Dat is politieke taal voor: "Bedankt voor het lachen, maar dit wordt niks. Hier doen wij niet aan mee."