aasamember
VWC lid
Volgens mij als ik het filmpje zie is de black spanish cracker van caffereta harder.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Alleen al voor het lont ga ik een pakje proberen![]()
In de gebruiksaanwijzing staat altijd 'op de grond leggen'alvorens af te steken. Ze horen niet gegooid te worden.Na het zien van het filmpje valt mij iets verontrustends op. Het lont lijkt zeer langzaam te branden, althans dat dacht ik, totdat dat ding plotseling knalde! Ik kan mij dus goed voorstellen dat een persoon deze in z'n hand vasthoud en aansteekt en misschien wacht tot op het laatste moment om deze dan weg te werpen. Maar, dat moment van knallen zal dan hoogstwaarschijnlijk te vroeg komen om dat het lont nog intact leek te zijn. Vraag mij af hoe deze dingen op die manier door de keuring zijn gekomen.
Ik weet de prijs. Een pakje kost €12,95. https://www.vuurwerkplanet.nl/cigovinkhuizen/v_233_48627/kalashnikov/p11466_15233
In de gebruiksaanwijzing staat altijd 'op de grond leggen'alvorens af te steken. Ze horen niet gegooid te worden.En als je wacht tot het laatste moment met gooien moet je ook niet boehoe doen als zoiets in je poten ontploft. Daar ben je zelf bij.
Deze knallers zijn gaaf totdat je ze afsteekt
Niet verrassend dus. Totaal niet verrassend.