Kalashnikov

Na het zien van het filmpje valt mij iets verontrustends op. Het lont lijkt zeer langzaam te branden, althans dat dacht ik, totdat dat ding plotseling knalde! Ik kan mij dus goed voorstellen dat een persoon deze in z'n hand vasthoud en aansteekt en misschien wacht tot op het laatste moment om deze dan weg te werpen. Maar, dat moment van knallen zal dan hoogstwaarschijnlijk te vroeg komen om dat het lont nog intact leek te zijn. Vraag mij af hoe deze dingen op die manier door de keuring zijn gekomen.

Na het zien van het filmpje valt mij iets verontrustends op. Het lont lijkt zeer langzaam te branden, althans dat dacht ik, totdat dat ding plotseling knalde! Ik kan mij dus goed voorstellen dat een persoon deze in z'n hand vasthoud en aansteekt en misschien wacht tot op het laatste moment om deze dan weg te werpen. Maar, dat moment van knallen zal dan hoogstwaarschijnlijk te vroeg komen om dat het lont nog intact leek te zijn. Vraag mij af hoe deze dingen op die manier door de keuring zijn gekomen.
In de gebruiksaanwijzing staat altijd 'op de grond leggen'alvorens af te steken. Ze horen niet gegooid te worden. :rolleyes: En als je wacht tot het laatste moment met gooien moet je ook niet boehoe doen als zoiets in je poten ontploft. Daar ben je zelf bij.

In de gebruiksaanwijzing staat altijd 'op de grond leggen'alvorens af te steken. Ze horen niet gegooid te worden. :rolleyes: En als je wacht tot het laatste moment met gooien moet je ook niet boehoe doen als zoiets in je poten ontploft. Daar ben je zelf bij.

Ik heb het dan ook niet over mijzelf maar over al die andere duizenden jongeren die dat wel doen en de gebruiksaanwijzing ook niet lezen!

Al gehoord dan? Duitse versie? Ik vind het trouwens niet echt reclame want die kleibommen van Rubro waren niet echt denderend.

Net eentje afgestoken en was blij verrast met de knal.
Kwalitatief ook goed afgewerkt met een keiharde huls en een gipse stop.

Wel wat aan de dure kant, als ze de helft waren was het perfect.
Toch twijfel ik of ik niet nog een pakje erbij moet halen :p

Zal de 31ste ook wel een vergelijkingsvideo maken, als ik er aan denk.

Heb net ook een doosje gehaald, echt super afwerking. Klinkt als een potlood als je erop tikt. Keiharde huls Ben zeer benieuwd naar de knal :)

ik heb ook maar een pakje meegenomen, was geschrokken hoe groot ze waren xd. maar ik vind ze tot nu toe er prima uit zien en kan niet wachten om ze af te steken.

de look van dit product is echt vet:P hij ligt ook lekker in de hand ,wat me wel opvalt is dat er veel gips in zit :P , ben benieuwd hoe de knal is.

nou ik vond 13 euro ook wel een beetje te ver gaan voor 10 knaller(tjes)
ondanks de berichten dat ze er mooi uitzien etc. vind ik ze veels te duur.
had ook wel de helft minder gekund.

Back
Bovenaan