Kaboom Kanonslag

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat mij opviel was dat deze zeg maar schoner was dan een astronaut want bij mijn astronauten kwam er heel veel klei vanaf en bij de kaboom kanonslag helemaal niets. maar de astronaut knalt toch nog soms net wat harder maar egt verschil is er niet.

maar egt verschil is er niet.
ze knallen het zelfde soms iets (bijna niet te horen) verschil!

Wat een verrassende conclusies, ik ben er echt ondersteboven van...:thumbsup:

Nu ff serieus, ik heb me scheel gekocht aan knaltollen van Wolff en Zena, dat zijn pas knallers en jawel, ze "SNIPPEREN" als de pest :D
Ook het Super Shising knalpakket bevat opvallend goede knallers.
Ik betaal liever veel meer voor die dingen dan dat ik met 800 ploffers aan de straat moet staan. En of dat nou Kaboom's, Astronauten of wat dan ook zijn, het is allemaal rotzooi.
Hou toch op jongens, waar gaat het over?!

Wat een verrassende conclusies, ik ben er echt ondersteboven van...:thumbsup:

Nu ff serieus, ik heb me scheel gekocht aan knaltollen van Wolff en Zena, dat zijn pas knallers en jawel, ze "SNIPPEREN" als de pest :D
Ook het Super Shising knalpakket bevat opvallend goede knallers.
Ik betaal liever veel meer voor die dingen dan dat ik met 800 ploffers aan de straat moet staan. En of dat nou Kaboom's, Astronauten of wat dan ook zijn, het is allemaal rotzooi.
Hou toch op jongens, waar gaat het over?!

er zijn gewoon mensen die het leuk vinden om echt de hele dag vuurwerk af te steken en als je dan alleen maar knaltollen gaat kopen ben je wel overdreven veel geld kwijt. Ik vindt hem trouwens wel een aanrader zeker voor de prijs

Dit jaar zijn ze er weer!
bij intratuin pijnacker 1 euro. Ga ze zeker halen en dit keer staat er geen maximale aantal!!!!!

vorig jaar 1 slof van gehad om even te proberen en vond ze wel lekker knallen.
ook vond ik het wel raar dat ze per 20 verpakt waren en niet per 10 zoals de meeste:P

dit jaar bij mijn dealer voor maar 0,49 cent!!! en geen maximaal :) dit wordt wel ff speciaal naar deze winkel voor rotjes :p

idd ruben dat dacht ik ook al...

@jumpoo mag ik vragen bij welke dealer ze zo goedkoop zouden zijn?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan