Kabinet beperkt verkoop en afsteken vuurwerk

Ze kunnen beter het illegale vuurwerk aan pakken.maar als je pas om 5 uur vuurwerk af mag steken is het bijna al donker dus aan de black smoke shock heb je niks meer jammer :(

Jongens.... doe nou even rustig en wacht definitieve berichtgeving hier even over af... Het is nog nieteens bevestigd door de rijksoverheid, enkel RTL verspreid nu een gerucht.

waarschijnlijk weer zo'n half zelverzonnen verhaal net als die andere 1000 verhalen die die nieuwszenders verspreiden

Kreeg net al een mailtje van FPM? Dus dat betekent dat het definitief is?
Dan moet de countdown trouwens ook 6 uur achteruit?...

27-05 wordt er gestemd in de 2e kamer over dit voorstel.

Na de behandeling van het wetsvoorstel en de eventuele wijzigingen stemt de Tweede Kamer over het plan van de minister. Bij een meerderheid (tenminste 76 stemmen) van stemmen wordt het wetsvoorstel aangenomen. Daarna zal het wetsvoorstel worden besproken in de Eerste Kamer.

27-05 wordt er gestemd in de 2e kamer over dit voorstel.

Na de behandeling van het wetsvoorstel en de eventuele wijzigingen stemt de Tweede Kamer over het plan van de minister. Bij een meerderheid (tenminste 76 stemmen) van stemmen wordt het wetsvoorstel aangenomen. Daarna zal het wetsvoorstel worden besproken in de Eerste Kamer.

Dat wordt dan een 1800 uur projectje. Stiekum hoop ik dat de schade en ongevallen dit jaar groter zijn. Dan komen ze eindelijk tot het besef dat dit allemaal niet gaat werken.

ik heb er schijt aan,hoe kunnen ze dit ooit handhaven?en trouwens Carbid schieten valt savonds ook tegen zoeken naar de deksel

Godzijdank het kabinet, nu is het "vuurwerkoverlast probleem" volledig de wereld uit.
Vraag me af wat ze hiermee proberen te bereiken, als dit plan faalt komen er zeker nog meer regeltjes?

ben trouwens wel benieuwd hoe dat gaat, in de grote steden komt er een verbod op. Maar dat betekent dat je het dorp daarlangs wel mag stoken?

Back
Bovenaan