Justitieminister wil in gesprek over vuurwerkverbod: 'Er moet iets veranderen met oud en nieuw'

Dat hoop ik als er een verbod is zeker ook. Dat het eens stevig uit de hand loopt. Toch heb ik daar mijn twijfels over. Dat nieuws zal weggemoffeld worden onder het mom van zie je nou wel dat het helpt.
Van de kant van de hulpdiensten mischien wel,maar de kant van de verzekeringsmaatschappij ben ik heel benieuwd....ik denk namelijk dat er veel meer autobranden en dergelijke gaan plaats vinden in de grote steden,ik hoop stiekem eigenlijk een beetje zoals in Parijs ofzo..

Ik vind de discussie een hele lastige en tegelijk een spannende. De druk op het kabinet ligt ook heel hoog, ik heb goede hoop voor morgen maar vrees nu ook met grote vrezen omdat de discussie andere vormen heeft gekregen. Gaan het zien morgen word weer een spannende dag.

Het is hopen dat er wat mooie bommetjes onder het argument van de tegenstander skan worden gelegd. Dat de rellen en vernieling niet door wat legale cakjes komen.

Van de kant van de hulpdiensten mischien wel,maar de kant van de verzekeringsmaatschappij ben ik heel benieuwd....ik denk namelijk dat er veel meer autobranden en dergelijke gaan plaats vinden in de grote steden,ik hoop stiekem eigenlijk een beetje

Van de kant van de hulpdiensten mischien wel,maar de kant van de verzekeringsmaatschappij ben ik heel benieuwd....ik denk namelijk dat er veel meer autobranden en dergelijke gaan plaats vinden in de grote steden,ik hoop stiekem eigenlijk een beetje zoals in Parijs ofzo..
Met extra chaos en ellende is niemand gebaad, hulpdiensten zijn er voor ons allemaal en 365 dagen per jaar, maar als ze denken dat een verbod helpt weten we allemaal wel waar het opuit loopt, zeker in de grote steden (helaas)

Ik vind de discussie een hele lastige en tegelijk een spannende. De druk op het kabinet ligt ook heel hoog, ik heb goede hoop voor morgen maar vrees nu ook met grote vrezen omdat de discussie andere vormen heeft gekregen. Gaan het zien morgen word weer een spannende dag.

Morgen gaat er nog niks bekend worden of gestemd worden, ze gaan alleen praten over de afgelopen jaarwisseling, wel kunnen we denk wel op maken welke partijen er voor of tegen gaan zijn

Wordt iig straks weer duidelijk op welke partij we moeten stemmen wanneer het weer kan

6 op de 10 agenten weigeren nog te werken met o&n als er geen verbod komt, hahahaha dat is gewoon afpersing, lekker makkelijk.
Maar ik vrees dat het klaar is, onze zuiderburen worden nog rijk door alle blunders van onze regering.

Geloof niet alles wat je leest,maar als we er toch heen rijden kan je gelijk goedkoop tanken, boodschappen doen en sigaretten kopen, we zijn lekker bezig om de Nederlandse economie te slopen zo, ik zeg busje huren en vol laden 🤣😉😉

Morgen gaat er nog niks bekend worden of gestemd worden, ze gaan alleen praten over de afgelopen jaarwisseling, wel kunnen we denk wel op maken welke partijen er voor of tegen gaan zijn
Het gaat mij er niet om wat wel of niet bekend word. Maar inderdaad morgen kunnen we opmaken welke partijen voor en tegen zijn. Hopelijk draaien de partijen niet meer net als het cda. Debat durf ik niet te kijken zei al vrees met grote vrezen deze keer. Erg lastige discussie dit jaar.

Normaal kon je zeggen ja waait wel over. Maar nu weet ik het zo net even niet.

Heb wel eens wat gehoord over mensen die zich souverijnen noemen maar begin het idee steeds meer te begrijpen op deze manier

Heren, kalm aan. Tuurlijk, het zijn spannende tijden, maar dit hele offensief zou nooit zo goed gecoördineerd zijn als er niets te winnen viel. Met andere woorden: de race is nog niet gelopen. Als het verbod bij wijze van spreken al in de achterkamertjes beklonken zou zijn, hadden het vuurwerkmanifest, de hondenbescherming, de politie en de rest nooit de moeite genomen om zo gecoördineerd naar buiten te treden.

Er valt nog heel veel voor ze te winnen. En dat is goed voor ons.

Ah soeverain! Das wel fijn!

Nah, dat gaat me toch net wat te ver.
Mij ook maar waar houd het op ??? als je al wilt emigreren naar een ander land moet je ook nog minstens 2 jaar lang belasting betalen aan Nederland,we zijn allemaal spaarvakentjes en loonslaafjes geworden voor de staat zolangzamerhand ,en maar denken dat we zoveel vrijheid en gelijkheid hebben hier, ja lang leve de "democratie " ,ben geen wappie of linkse idolaat maar we slikken zolangzamerhand wel alles hier hé

Echte veranderingen vanwege onvrede gebeurde altijd door revolutie vanuit de bevolking! Als zei dit willen, ga lekker zo door, genoeg vb van spanning veroorzaken onder de goed willende bevolking!

Ik ben absoluut tegen geweld, maar als er leugens gebruikt worden om me te kwetsen op het diepste gevoel, dan zoek het maar lekker uit!!

Ik ben opgevoed vanuit gereformeerde vrijgemaakte kerk, toevallig ken ik Corolla Schouten want die zat in Diezelfde kerk. wat zij nu aan het doen is is van een totaal andere wereld. Echt niet vanuit een gelovige kant, maar het WEF zij is voor mij gehersenspoeld, ja ik ben een wappie, intresseerd me geen moer!!

Mocht zo'n verbod er wel door komen dan kun je altijd wel aan vuurwerk komen. Alleen de weg van discussies met de buurt staat dan open omdat men ineens in z'n recht staat vanwege de eventuele overlast. Dat stookt toch niet prettig...

Leven en laten leven noem ik dat,iedereen staat hier gemiddeld 300 dagen per jaar op de stoep geparkeerd, mag ook niet, elke dag blaffende honden in de achtertuinen, enzovoort enzovoort klaag ik ook niet over, uurtje vuurwerk om 12 uur want ik stook bewust niet vanaf 6 uur mag dan het probleem niet zijn én degene die er dan evt wel een probleem mee heeft kan van mij ook de tyfus krijgen (sorry) of ik ga daarna ook elke dag de gemeente bellen, gelijke monniken gelijke kappen

Back
Bovenaan