Jur en Peter; BEDANKT!

Ontzettend bedankt heren! Top bijdrages geleverd en Peter, hopelijk kan je nog wat filmpjes plaatsen van UtBunkertje:p haha.

Heren bedankt voor alle mooie momenten die we samen hebben beleefd, maar natuurlijk ook voor de momenten die wellicht nog zullen komen! Want contact blijven we zeker houden en een fijne BBQ bij Jur slaan we zeker niet af :D

Jurrien en Peter. Ik heb een lange actieve periode met jullie mogen samenwerken zowel voor als achter de schermen bij VWC. Ik heb deze tijd als heel plezierig ervaren. Ik wens jullie het allerbeste en ik dank jullie voor jullie inzet.

Mannen onwijs bedankt voor de inzet, het is al weer wat jaren geleden dat ik jullie voor het laatst heb gezien maar ook die tijd was heel gezellig!

Bedankt voor jullie inzet. Mannen zoals jullie houden dit forum draaiende en daar ben ik erg blij om :)

Jwtjuh :bye:

ik ken jullie niet persoonlijk maar bedankt voor de hulp aan het bijhouden van 1 van de twee des sneerlandsch vuurwerkforums die voor zovelen zon enorme informatiebron betekenen.

bedankt mannen

Bedankt voor jullie inzet afgelopen jaren! Hoop jullie namen toch nog regelmatig tegen te komen hier op het forum.

Tnx boys voor de tijd en moeite die jullie hebben geïnvesteerd in het forum en in wat de VWC Crew nu is.

Heren bedankt voor jullie inzet op dit fantastische forum! We zullen elkaar vast nog wel treffen in de toekomst

Back
Bovenaan