Junior Jack

Ik snap nu trouwens wel dat de 2014 uitvoering niet op demo's is afgestoken. Goed bezig katan!

Als jij nou de volgende keer een pot koopt die goed presteert, hoef je niet zo cynisch te doen tegenover Katan. Ik had zelf de Sneaky 6 en verderop in de straat stond de Mega Cauliflower te beuken. Ik kan daarom oprecht zeggen: ,,Goed bezig Katan!''

Als jij nou de volgende keer een pot koopt die goed presteert, hoef je niet zo cynisch te doen tegenover Katan. Ik had zelf de Sneaky 6 en verderop in de straat stond de Mega Cauliflower te beuken. Ik kan daarom oprecht zeggen: ,,Goed bezig Katan!''

Mega cauliflower is omlabeling van de Copycat van orange label.. maar goed met de At once heeft katan ook steken laten vallen. En sneaky 6 zijn omlabeling Pangu. Alleen hun prijs was wel goed.

Katan heeft goede cakes maar op paar punten zoals Junior Jack tsja dat roept irrritatie op.

Klopt en ik heb ook al een pm ontvangen dat de Sneaky 6 eigenlijk een omlabeling is van Pangu cakes. Vergeet dus maar wat ik zei.

Wat een flut importeur is Katan ook.:wink::p

Mega cauliflower is omlabeling van de Copycat van orange label.. maar goed met de At once heeft katan ook steken laten vallen. En sneaky 6 zijn omlabeling Pangu. Alleen hun prijs was wel goed.

Katan heeft goede cakes maar op paar punten zoals Junior Jack tsja dat roept irrritatie op.

Zou ook wel eens andersom kunnen zijn:p

Zijn 2a3 artikelen waar men niet zo tevreden over is.
Gezien het aantal artikelen welke geïmporteerd worden........
Ga er maar van uit dat de heren van Katan hier zeker hun agent al over aangesproken hebben.

Jammer hoor, vond er niet veel aan,.heb er nog 2 over die ik een jaartje laar drogen, misschien presteert hij dan wat beter..

Het lijkt me verstandig hier maar niet op te reageren, Ontopic houden maar. Het gaat hier om de Junior jack en niet om de Sneaky 6 of de Mega Cauliflower.
Katan heeft het niet netjes gedaan wat mij betreft, deze is niet op demo's geschoten. Hadden ze hier een reden voor, ga je je dan afvragen???

Leek wel of die 's ochtends harder was dan 's avonds. Maar het moge duidelijk zijn dat de 2014 versie stuk zachter is dan de 2013versie:

Precies andersom denk ik? Eerst 2014 en dan 2013? Zeg je ook in de film volgens mij en die gaat beduidend harder ook.

Heb nog een karton over van vorig jaar. Wordt dit jaar een projectje van gemaakt. En niet doorgelont

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan