Junior Jack

Bij ons ook een aantal omgevallen. Buitenom dat is er wel een produkt om zeep geholpen en heeft Katan wat uit te leggen. Zoveel geld vragen voor een, voor wat eigenlijk. 6 veredelde single shots in een potje gestopt? In ieder geval zijn heel veel forumleden erg teleurgesteld. Op de lijst voor de volgende jaarwisseling staat er een dikke streep door dit produkt!

Dit was geen hoogstandje, nee! Ik had er al rekening mee gehouden dat we hier met een "Baby Jack" te maken zouden hebben! Gelukkig had ik er maar 2 aangeschaft! Tis jammer voor de mensen die hier kartonnen voor hebben ingeslagen!

Ik voorspelde het al enigszins, het werd echter niet geaccepteerd. De meeste knalcakes welke op de grens zitten of erover worden vaak na een of twee productie jaren veranderd / vervangen, zeker nu de importeur ook de vernietiging van de producten moet betalen.

Persoonlijk zou ik eerder richting de regelgeving/keuringen wijzen en niet richting Katan. Door de dubbele keuring en regelgeving is het nagenoeg onmogelijk om harde knalcakes te produceren en uitgebreid te verkopen terwijl het, naar mijn mening, een van de beste manieren is om te voorkomen dat mensen harde knallers gaan kopen.

Nonsens, het is gewoon Katan die andere troep heeft besteld onder dezelfde naam.

Onbegrijpelijk dat mensen het goed proberen te praten. Er is vorig jaar een topproduct geleverd, en hoe het ook zij, dit jaar is het "ineens" een matig product dat echter wel in grote aantallen voor veel te veel geld verkocht is, terend op het succes van vorig seizoen. Dus ofwel Katan heeft de consument moedwillig om de tuin geleid, of Katan heeft een appeltje te schillen met die nieuwe fabriek van ze, maar onderaan de streep is Katan verantwoordelijk voor het leveren van een product zoals beloofd. (of moeten zeggen dat ie minder zou worden als voorheen)

Iedereen die een beetje realistisch is snapt dat de knallen die er voorheen vanaf kwamen nooit door de keuring hadden kunnen/mogen komen.

Iedereen die een beetje realistisch is snapt dat de knallen die er voorheen vanaf kwamen nooit door de keuring hadden kunnen/mogen komen.

Dan moeten ze het product van de markt afhalen en niet 6 single shots die ze nog ergens hadden liggen aan elkaar binden, een doosje omheen stoppen en vervolgens daar 8,50 voor vragen.

Ik heb absoluut geen medelijden met mensen die € 8,50 betalen voor een 6 shots knalpotje. Het is bijzonder dom om met de Nederlandse wetgeving supervlinders in de lucht te verwachten.

Ik heb absoluut geen medelijden met mensen die € 8,50 betalen voor een 6 shots knalpotje. Het is bijzonder dom om met de Nederlandse wetgeving supervlinders in de lucht te verwachten.

Dit is de domste reactie in jaren.Jij hebt hem duidelijk niet gehad vorig jaar.Vorig jaar waren het vlinderknallen in de lucht. Soms komen er producten door de keuring die uitzonderlijk presteren. Er komen vast nog wel eens weer producten met knallen die niemand verwacht.

Dan moeten ze het product van de markt afhalen en niet 6 single shots die ze nog ergens hadden liggen aan elkaar binden, een doosje omheen stoppen en vervolgens daar 8,50 voor vragen.
^^ Precies! Als ze in 2013 top waren, dan mag je toch verwachten dezelfde kwaliteit te krijgen in 2014? Als de leverancier dat niet kan garanderen, dan moeten ze zoiets er bij vermelden. Geldt voor andere producten ook, dus waar voor vuurwerk niet?!? Keuring ditdat hebben wij in zoverre niets mee te maken, gezien bovenstaande.

Ik had hoge verwachtingen van dit kleine cakeje , maar achteraf blijkt het gewoon een slechte knalcake te zijn. Laffe knallen makkelijk omvallen( pootjes uitgekapt) weigerende bombette . Een keer nooit meer

Ik voorspelde het al enigszins, het werd echter niet geaccepteerd. De meeste knalcakes welke op de grens zitten of erover worden vaak na een of twee productie jaren veranderd / vervangen, zeker nu de importeur ook de vernietiging van de producten moet betalen.

Persoonlijk zou ik eerder richting de regelgeving/keuringen wijzen en niet richting Katan. Door de dubbele keuring en regelgeving is het nagenoeg onmogelijk om harde knalcakes te produceren en uitgebreid te verkopen terwijl het, naar mijn mening, een van de beste manieren is om te voorkomen dat mensen harde knallers gaan kopen. Liever een klap in de lucht of op de grond.

Hopelijk dat de komende jaren weer knalcakes door alles heen gaan glippen, dat zal zeker niet verkeerd zijn voor de liefhebbers van knalcakes (waar ik mij zelf ook toe reken).

Ik vond jullie reacties erg verdedigend, dus ben ik even door jullie posts gaan spitten.
Blijkbaar werken jullie allebei bij de Rijswijkse Vuurwerkhal. De Rijswijkse Vuurwerkhal heeft lijnen van en importeert producten met Katan.
Dus het is niet zo raar dat jullie de schuld leggen bij de consument die hard opgelicht worden door Katan met dit product. Katan die geen vermelding heeft gedaan dat dit product niet zo hard zou gaan als de jaren daarvoor.
Het is pure oplichting wat Katan hier heeft gedaan.
Ik vraag me af of er nog andere manieren zijn om importeurs aan te pakken die consumenten oplichten met deze praktijken.
----

Ik heb dit jaar voor het eerst vuurwerk van Katan en was heel erg benieuwd naar de Junior Jack. Daarom had ik er 8 van gekocht. De knallen waren niet hard en deden onder voor mijn siercakes van de lokale dealer. Jammer hoor. Want als de importeur eerlijk had vermeld dat de Junior Jack zachter zouden gaan dan de jaren ervoor, was er niets aan de hand en kocht ik een alternatief.

ik denk dat ik hetzelfde had met de singelshots van katan, vorig jaar topper en dit jaar was het gewoon een rotje wat in de lucht plofte. jammer.

@BsV Jij hebt je dus serieus geregistreerd om te klagen over dit product? Dan ben je wel heel gefrustreerd. Het mag duidelijk zijn wat ik van je vind, omdat je op de gok 8(!!) keer de Junior Jack hebt aangeschaft.

Mooi dat iedereen steeds maar denkt dat ik bij de Vuurwerkhal werk, dat is dus niet zo.

Ah mijn excuses, het klonk in je andere berichten dat je werkt bij de Vuurwerkhal.
Verder wel goede vrienden daar?
Ik vond jouw reactie daarom verdedigend naar Katan.
Maar wat zou je er zelf van vinden als je een product krijgt die niet doet wat hij wel moet doen? Als dit nou gewoon een 1-2 missers waren, oké oké. Maar dit is heel 2014 versie die slecht knalde waar Katan nooit eerlijk over is geweest. Lijkt mij niet zo heel eerlijk van Katan?

@BsV Jij hebt je dus serieus geregistreerd om te klagen over dit product? Dan ben je wel heel gefrustreerd. Het mag duidelijk zijn wat ik van je vind, omdat je op de gok 8(!!) keer de Junior Jack hebt aangeschaft.

Ik zat helaas net boven de maximale 30 euro, de Junior Jacks hebben mij het dubbele gekost.
Verder ben ik al een tijdje aan het lezen en zag deze discussie en helaas ben ik inderdaad gefrustreerd door de Junior Jack. Misschien volgend jaar maar 30 euro maximaal aan vuurwerk he, dan vermijd ik het probleem nog.

Ah mijn excuses, het klonk in je andere berichten dat je werkt bij de Vuurwerkhal.
Verder wel goede vrienden daar?
Ik vond jouw reactie daarom verdedigend naar Katan.
Maar wat zou je er zelf van vinden als je een product krijgt die niet doet wat hij wel moet doen? Als dit nou gewoon een 1-2 missers waren, oké oké. Maar dit is heel 2014 versie die slecht knalde waar Katan nooit eerlijk over is geweest. Lijkt mij niet zo heel eerlijk van Katan?

Laten we het inderdaad maar op goed bevriend houden.

Voordat ik er verder op in ga, heb je zelf ooit de 2012 versie gehad/meegemaakt?

Ik heb de 2013 versie niet meegemaakt en dit jaar een karton gehaald. Wel heb ik vorig jaar de Salute Cake 1 gehad, waar de 2013 versie mee te vergelijken zou zijn. De 2014 was echt de flop van het jaar, wat een slechte burst. Niet finale waardig voor in mijn show..

Back
Bovenaan