Junior Jack

Net ook 1 gehoord, 2014 versie.
stelde mij niet teleur hoor, zoals ik het zag nog een mooi wolkje en lekkere klap.
Oke, niet heel dof zoals vorig jaar maar toch nog steeds prima.
Lekker bij de verwarming leggen die dingen.

Net een single shot project met de Thunderkings van Katan geschoten met deze daar achteraan. Ik vond deze salutes net zo hard als de single shots, waardoor de JJ nu geen toegevoegde waarde heeft voor deze prijs.

De domper van 2014/15
Kwam niet boven de whistling thunder queen of de dragon king thunders uit . Erg jammer als je er 10 koopt en het presteert bagger!

Hoi
In de eerste plaats wil ik iedereen een goed 2015 wensen.
Ik heb er ook 1 getest en hij viel niet tegen, maar als je hem vergelijkt met 2013 inderdaad niet zo hard.
Nu zitten we hier op een forum met allemaal experts en als je realistisch bent ging 2013 veel te hard.
Als je op basis van 2013 het 2014 versie koopt kun je er vanuit gaan dat deze zachter gaat.
Ik vergelijk het altijd met behang wanneer je rol behang koopt moet je altijd kijken naar het verfbad nr. als dat niet zo is heb je ook kleur verschil bij vw is dit het jaartal.
Dat sommige de ekim hebben gekregen snap ik ook niet, indien je dat echt een probleem vindt winkel gebeld?

Katan moet zich schamen, haal hem dan maar van de markt af. Had er 7 en heb er de hoofdprijs voor betaald.

dikke dikke troep, ik had 2 kartonnen en een maat van me 3 kartonnen. Wat een sof. Echt triest dat ze dit verkocht hebben.

Wauw afgaand op jullie reacties toch blij dat ik ze heb laten staan.
Wou eerst de gok nemen voor 8.50 per stuk een stuk of 4 5 te nemen.
Blij dat me gevoel zei niet doen ***** voor jullie boys met een karton goed ziek ben je dan altijd jammer dat ze het veranderen

Had er dan maar 5 voor 6€ per stuk maar sommige knalde zelfs nog zachter als een thunderking :bonk:
Vind het ook maar een k*t streek van Katan. Eerst een cake met heel weinig shots voor een te hoge prijs verkopen die dan stiekem te hard knalt voor NL vuurwerk. Jaar erop gewoon niks erover zeggen maar nog wel het zelfde geld vragen en dan blijkt hij gewoon zwaar k*t te zijn. :bonk:

Sorry hoor maar wat een troep is dit! Ti boeket is niet meer zo vol als dat het was en de knal is helemaal dramatisch. De burst van siercakes is nog harder. Meer ga ik er ook niet over zeggen..

Het schijnt dat vannacht een vrachtwagen is omgekeerd naar Duitsland nadat circa 100 freaks de vrachtwagen bestormden... Zeg maar dag Junior Jack.

On: Verwacht nou niet dat de 2014 versie je ramen eruit klapt, anders ben je al snel teleurgesteld.

Ik voorspelde het al enigszins, het werd echter niet geaccepteerd. De meeste knalcakes welke op de grens zitten of erover worden vaak na een of twee productie jaren veranderd / vervangen, zeker nu de importeur ook de vernietiging van de producten moet betalen.

Persoonlijk zou ik eerder richting de regelgeving/keuringen wijzen en niet richting Katan. Door de dubbele keuring en regelgeving is het nagenoeg onmogelijk om harde knalcakes te produceren en uitgebreid te verkopen terwijl het, naar mijn mening, een van de beste manieren is om te voorkomen dat mensen harde knallers gaan kopen. Liever een klap in de lucht of op de grond.

Hopelijk dat de komende jaren weer knalcakes door alles heen gaan glippen, dat zal zeker niet verkeerd zijn voor de liefhebbers van knalcakes (waar ik mij zelf ook toe reken).

Hier ook kartonnetje gehad, gelukkig met een goeie korting waardoor het het nog wel waard was.
Maar die 8,50 is nu veel te duur voor wat je krijgt, aangezien die voor knalcakes gemiddeld knalt.
Meer als 3 euro zou hij zoals die nu is niet mogen kosten.

Nadat in de eerste helft van mijn karton twee stuks na één of twee schoten stopten en één cake gewoon uit elkaar klapte heb ik de andere helft maar gewoon ondergedompeld in een grote bak water.

Het spul is niet alleen veel te duur voor wat je krijgt, het is ook nog eens ontzettend onveilig.

Flopper van de avond.

Knal was niet hard, boeketje was nog wel oké maar ze zijn ook nog eens levensgevaarlijk. Als je de voetjes uitklapt vallen ze standaard om zonder uitzonderingen.

Back
Bovenaan