Junior Jack

Maar ik bedoel direct , site komt online gelijk op uitverkocht

Ik hoop niet dat we ons zorgen hoeven te maken ;-)

Veel te doen omtrent deze cake. Eerst is dit een waardige vervanger van de Salute Cake 1 (qua knal, vervolgens is het de vraag of de nieuwe versie net zo goed is als de vorige... en nu moeten we ons bezighouden met het feit of we onze bestelling überhaupt gaan krijgen :)

Zo, na vrijdag weten we eindelijk hoe de 2014 versie presteert! Hij wordt dan namelijk geschoten op de demo van vuurwerkstore holten.

Het kan zijn dat winkels zelf nog een ruime voorraad hebben. Zover ik 500gram kan begrijpen wordt het item gewoon uitgeleverd aan de winkels wat er besteld is maar is het niet meer bij te bestellen bij de leverancier (in dit geval katan).

Ben ook zeer benieuwd of deze de knal van afgelopen jaren kan evenaren!

Aan de ene kant irritant voor een importeur als de kartonnen zo snel verkocht worden dat ze niet goed meer leverbaar zijn voor de late beslisser, maar het is ook de ultieme waardering voor een product als deze zo snel uitverkocht raakt bij de importeur.

Aan de ene kant irritant voor een importeur als de kartonnen zo snel verkocht worden dat ze niet goed meer leverbaar zijn voor de late beslisser, maar het is ook de ultieme waardering voor een product als deze zo snel uitverkocht raakt bij de importeur.

Daar heb je gelijk in! Maar ik heb verhalen gehoord dat winkeliers niet eens 50% van de bestelde kartonnen geleverd krijgen. Misschien toch ook iets te weinig geproduceerd?

Het schijnt dat vannacht een vrachtwagen is omgekeerd naar Duitsland nadat circa 100 freaks de vrachtwagen bestormden... Zeg maar dag Junior Jack.

On: Verwacht nou niet dat de 2014 versie je ramen eruit klapt, anders ben je al snel teleurgesteld.

Het schijnt dat vannacht een vrachtwagen is omgekeerd naar Duitsland nadat circa 100 freaks de vrachtwagen bestormden... Zeg maar dag Junior Jack.

On: Verwacht nou niet dat de 2014 versie je ramen eruit klapt, anders ben je al snel teleurgesteld.

Dat deed de vorige wel...

Met de 2013 versie trilden de ramen bij mij toch aardig. Of heb jij meer informatie. Filmen of info delen en anders je mond houden en geen onrust stoken.

Ik heb al weken een karton op mijn wishlist staan, maar durf het gewoon niet aan. De nieuwe versie zal vast goed knallen, maar ik zelf verwacht niet zo goed als de oude. We zullen er dit weekend achter komen denk ik. :)

Back
Bovenaan