Junior Jack

Dat was ik, kwam uit het Show topic:

Mav: Misschien kan iemand hier van de Rijswijkse Vuurwerkhal duidelijkheid verschaffen. Ik ben namelijk erg benieuwd welke knalcake er in het einde van de finale aangestoken werd en of dat dan de 2014 versie was?

Fritsie: Laatste restje Jacks van 2012

Ik eb overigens zelf een karton besteld via vuurwerkkarton.nl. Ik sluit niet uit dat deze kartonnen nog oude versies zijn...

Ik eb overigens zelf een karton besteld via vuurwerkkarton.nl. Ik sluit niet uit dat deze kartonnen nog oude versies zijn...

De afbeelding die op de site staat is nog van het ronde model, het nieuwe model is vierkant.
Kan dus productiejaar 2012/2013 zijn maar ga maar uit van 2013.

Ik had Gerrit een berichtje gedaan met de vraag welke versie het was, maar hij zei dat het 2014 zou zijn, omdat hij geen overvoorraad had van 2013 nog! Ik zou dus maar uitgaan van 2014! :wink:

Maar dat sluit niet uit dat Katan oude voorraad heeft gegeven aan jouw dealer, want dat kan ook heel goed. Verder hoop ik natuurlijk ook dat de Junior Jack als vanouds is ( zowel de klap als het volle ti boeket ) , gelukkig komen er nog zat demo's en vooral aanstaande weekend.

Katan kan niet voldoen aan de grote vraag van de Junior jack's. Helaas, zal ik mijn karton dus niet krijgen voor dit jaar

Ben eigenlijk ook wel benieuwd waar dit bericht vandaan komt.
Ik heb sowieso twee kartonnen besteld en tot nu toe niets gehoord over het mogelijk niet leverbaar zijn van dit produkt. Misschien dat ze enkel in de losse verkoop schaars zijn anders?

Back
Bovenaan