Junior Jack

In de startpost staat een filmpje met whistling en salute, heeft dit potje alleen salutes of ook whistling (zoals in het filmpje).

In de startpost staat een filmpje met whistling en salute, heeft dit potje alleen salutes of ook whistling (zoals in het filmpje).

Als je iets verder leest dan zie je dat dit een fluitcake was die te vroeg afging. Deze cake heeft alleen salutes en pompt alles er in 1 keer uit.

Deze had ik ook gefilmd aan het einde van de Katan demo op de kermis in Soest begin van het jaar.
Hierbij nog mijn filmpje.
Wat een ding, was onder de indruk van de knallen, duidelijk harder dan de rest:)

Deze net getest. Iedereen zit te zeuren om die salute cake 1. Geef mij deze maar. Meer zeg ik er niet over.

Edit: het foutje is er uit. Ze gaan nu netjes achter elkaar.

Laatst bewerkt:
Deze net getest. Iedereen zit te zeuren om die salute cake 1. Geef mij deze maar. En dit topic direct op slot. Meer zeg ik er niet over. Zal het filmpje nog wel posten.

Edit: het foutje is er uit. Ze gaan nu netjes achter elkaar.

Ik weet het, werden gebruikt bij de finale van de Rijswijkse vuurwerkhal, zijn iets prijzig. Zie het als onbesproken toppers. :)

Hij is wel aangepast, eerst schoot hij alles in één keer.

Denk zelf dit de 2e hardste is op dit moment.

2 stuks voor de prijs van 1 gehaald in nieuw weerdinge bij van der veen
zij hebben alles van katan 1 +1 gratis

ik heb ze binnen en nog meer toppers

Net zo hard als de salute cake 1, alleen kocht ik m als finaleblok (tegelijk leegschieten), maar hij schiet 1 voor 1!

Net getest samen met de salute cake 1, deze ging MINIMAAL net zo hard. Als ik dit had geweten had ik er een karton van gekocht

Net getest samen met de salute cake 1, deze ging MINIMAAL net zo hard. Als ik dit had geweten had ik er een karton van gekocht

Kan ik beamen, net afgestoken en misschien ging hij nog wel harder dan de salute 1 en net als jij heb ik nu al spijt dat ik er niet meer heb gehaald. Echt een topper van katan deze kleine salutecake.

Kan ik beamen, net afgestoken en misschien ging hij nog wel harder dan de salute 1 en net als jij heb ik nu al spijt dat ik er niet meer heb gehaald. Echt een topper van katan deze kleine salutecake.

Ik heb nog naar de plaatselijke dealer gebeld of ze nog een karton op voorraad hadden maar teversgeefs..
Deze was echt belachelijk hard.

Heb hem zelf niet maar wel gezien, Voor mij is dit een van de beste nieuwekomers dit jaar, advies voor aankomend jaar: GROOT inslaan!

Ongelovelijk... Als ik had geweten dat deze zo hard ging..
No offense maar deze knalt de salute cake 1 eruit ik gooi morgen de filmpjes online.
Niemand geloofde dat dit potje legaal was haha.

Volgend jaar ook maar proberen als er een dealer in de buurt is. Ik vind de adviesprijs van 8.50 wel erg hoog trouwens, de Salute Cake 1 is omgerekend nog goedkoper!

Gelukkig heb ik nog een half karton bewaard voor de komende jaren, was na het werk om grofweg geschat 11 uur thuis, en ik stak daarna gelijk een salvo Junior Jack de lucht in waarna 2 keer Salute Cake 1 volgden. Alle mensen met hun harde knallers en pijlen waren gelijk doof en doodstil, impact kan je er wel mee maken want de gehele avond werd er nog naar mijn vuurwerk gekeken!

Back
Bovenaan